Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 21. vasárnap Tamás
Modulo elektromos midibusz a budapesti Dísz téren 2016. április 30-án. Ezen a napon a budavári 16A és 116-os buszvonalon forgalomba állt az első öt C68E Modulo elektromos meghajtású, akadálymentes, légkondicionált midibusz, amelyet további tizenöt ugyanilyen jármű követ majd a későbbiekben.
Nyitókép: MTI/Kallos Bea

Annyi a gond a magyar villanybuszokkal, hogy inkább selejtezi őket a BKV

A magyar gyártású flotta modelljeivel a forgalomba állításuk óta gondok vannak, nem éri meg őket forgalomban tartani.

Kénytelen volt újabb két járművet selejtezni a BKV a kompozit karosszériás, elektromos Modulo C68-asok közül. Olyan sok kívánnivalót hagynak maguk után az elektromos buszok, hogy nem éri meg őket üzemben tartani – írja a Hvg.hu.

Mint olvasható, az összesen négymilliárd forintba került, magyar gyártású, elektromos Modulo C68-asaival a BKV-nak, már a forgalomba állításuk óta, gondjai vannak, a 20 buszból álló flottából eddig négyet selejtezett a közlekedési vállalat. Ehhez jött hozzá újabb két jármű, így már csak14 darab van forgalomban a flottából, de a lap információi szerint újabb járművektől válhatnak meg hamarosan.

A lap azt is megjegyezi, hogy miközben itthon többen perlik a buszokat gyártó MABI Bust/Ikarus Egyedit, hogy a befektetett pénzük egy részét visszakaphassák, a cég Szlovákiába „menekült” és úgy néz ki, hogy Dunaszerdahely is bevásárol a problémás típusból.

Címlapról ajánljuk

Porschék tömkelege mondta be az unalmast Oroszországban

Több száz Porschéról van szó, ami nagyon kellemetlen helyzetbe hozta az orosz forgalmazókat. Bizonyos sufnituning módszerekkel sikerült ugyan egyeseknek életet lehelniük az autójukba, azonban ezek csak ideiglenes megoldások.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×