eur:
389.47
usd:
363.74
bux:
68006.83
2024. május 2. csütörtök Zsigmond
Nyitókép: Pixabay

Agyonszponzorálják a tévés időjárás-jelentéseket

A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében.

A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében - derült ki egy új felméréséből, amelyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa e heti ülésén fogadott el.

Az NMHH kommunikációs igazgatósága közleményében azt írta, tovább csökkent a támogatói tartalom a tévékben, de még mindig az építőipar dominál.

A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb - a testület által elfogadott - NMHH-tanulmány szerint a vizsgált csatornákon 2021 második felében tovább csökkent a támogatói üzenetek száma. A hatóság adatai szerint a Duna TV, az RTL Klub és a TV2 2020 azonos időszakában még 82 032, 2021 második félévében már csak 75 181 szponzorüzenettel jelentkezett, ami 8,3 százalékos csökkenést mutat.

A médiahatóság összeállítása szerint a

2021. július 1-je és december 31-e közötti időszakban hét televízió 17,6 ezer órányi műsoridejében 87,5 ezer különböző szponzorüzenetet mért az NMHH.

A támogatói üzenetek 12,6 százaléka díj- és nyereménytárgyakat mutatott be, a vizsgált időszakban 1158 támogató céget azonosított az NMHH.

A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító című magazinja volt, elkészítését 116 cég támogatta, a legtöbb alkalommal szereplő támogatói üzenetnek az Austrotherm hőszigetelő anyagok című szpotja bizonyult, amelyet 1469-szer láthattak a nézők. A támogatásban részt vevő cégek közül az Austrotherm Kft. (2706 szpot), a Leier Hungaria Kft. (2353 szpot) és a Stavmat Építőanyag Kft. (1770 szpot) szerepelt a legtöbbször - ismertették.

Féléves szinten a műsorszám-támogatásba legtöbbet fektető szektorok élmezőnyébe az ipar/mezőgazdaság- (18 040 szpot), a szolgáltatás- (10 606 szpot) és az élelmiszerszektor (9668 szpot) képviselői tartoztak.

A legtöbb támogatói üzenetet hétköznaponként délelőtt mutatták be a legnagyobb elérésű televíziók, a leggyakrabban pedig az időjárás-jelentésekhez kapcsolódtak.

A XXII. nyári olimpiai játékok tokiói eseményeit az M4 Sport és a Duna TV közvetítette, ehhez a kiemelt eseményhez 292 támogatói kommunikáció kapcsolódott - olvasható a médiahatóság közleményében.

Címlapról ajánljuk
Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: mást várnak a háziorvosok, és mást a kamara

Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: mást várnak a háziorvosok, és mást a kamara

A háziorvosok kollegiális vezetője, Békássy Szabolcs azt mondta az InfoRádióban, hogy a Belügyminisztérium által nemrég elrendelt ellenőrzések célja hosszú távon nem a bírságolás, hanem egy átfogó kép kialakítása az egészségügyi ellátórendszer humánerőforrás helyzetéről. A Magyar Orvosi Kamara főtitkára pedig arról beszélt, hogy főként financiális okai lehetnek a nem megfelelő hatékonyságú kórházi munkavégzésnek.

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa (NMHH) által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését – közölte a hatóság.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×