eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 24. vasárnap Emma
Vonatok a zalaegerszegi vasútállomáson 2020. január 9-én. Ezen a napon sajtótájékoztatót tartottak a Zalaegerszeget érintő vasúti fejlesztésekről. A tájékoztatón Homolya Róbert, MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója közölte, hogy a menetrendfejlesztés eredményeként 17-34 perccel csökkent Zalaegerszeg és Budapest között a vasúti közlekedés menetideje, a Göcsej Intercity (IC) vonatokkal 3 óra alatt lehet eljutni a zalai megyeszékhelyről a fővárosba.
Nyitókép: MTI/Varga György

Még mindig nem heverte ki teljesen a vasárnapi vihart a vasút

Továbbra is késések tapasztalhatók a hatvani vonalon, valamint korlátozások a miskolci InterCityk közlekedésében.

Rákosliget és Pécel között továbbra sem működik a biztosítóberendezés, a szakemberek folyamatosan dolgoznak a vasárnapi viharban megsérült kábelek javításán. A hatvani vonalon 30-60 perces késésekre kell számítani kedden délután – tájékoztatott a Mávinform.

A gödöllői helyi S80-as betétjáratok nem közlekednek. A miskolci vonalon az InterCityk közlekedésében is korlátozásokra kell számítani, délután is több járat csak Hatvanig közlekedik és onnan indul vissza Miskolc felé. Hatvan és a Keleti pályaudvar között a személy- és gyorsvonatokkal lehet utazni.

Miskolc felől csak Hatvanig közlekednek a következő InterCityk: Abaúj (IC 515), Páva (IC 652), Borsod (IC 505)

Budapest helyett Hatvanból induló InterCityk: Abaúj (IC 514, a Keleti pályaudvarról indulna: 14:25), Tulipán (IC 568, a Keleti pályaudvarról indulna: 15:25), Sajó (IC 506, a Keleti pályaudvarról indulna: 16:25)

Miskolc felől várhatóan már a Keleti pályaudvarig közlekednek: Rigó (IC 654), Lillafüred (IC 513), Kócsag (IC 656), Vércse (IC 658), Rákóczi (IC 181)

Várhatóan már a Keleti pályaudvarról indulnak: Tokaj (IC 586 17:25-kor), Hernád (IC 186 18:25-kor), Hámor (IC 508 19:25-kor) – olvasható a vasúttársaság közleményében.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×