Infostart.hu
eur:
381.54
usd:
327.45
bux:
109282.82
2025. december 5. péntek Vilma
Forrás: Időkép webkamera
Nyitókép: Időkép webkamera

A Hableányt fekete fóliával letakarva úsztatták a Dunán - fotók

A rendőrség az újpesti kikötőbe szállíttatja a két hete elsüllyedt és kedden kiemelt hajót.

A Dunai hajóbalesetben május 29-én elsüllyedt Hableányt kedden kiemelték és még aznap délután egy csepeli kikötőbe szállították, ahol Budapesti Rendőr-főkapitányság rendőrei az ügyészséggel, a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda bűnügyi technikusaival, valamint a katasztrófavédelem munkatársaival együttműködve, műszaki, illetve igazságügyi, hajózási nautikai szakértő bevonásával a hajón szemlét hajtottak végre. Újabb holttestet nem találtak, a kutatásban résztvevők továbbra is megduplázott létszámmal, a Duna teljes déli szakaszán az összes bevethető hajóval, valamint parti egységekkel megerősítve folytatják a keresést. ​

A Budapesti Rendőr-főkapitányság a Hableányt lefoglalta és a csepeli kikötőből az újpesti kikötőbe szállíttatja, ahol folyamatosan őrzi.

A hajót azon az uszályon viszik, amelyre a Dunából kiemelték, a Botond tolóhajóval délután háromkor már az Erzsébet hídnál tartottak. Az Infostartnak hallgatók arról számoltak be, hogy a Hableányt fekete ponyvával letakarva viszik északnak. A hajó az Időkép webkameráin is látható volt.

Frissítés: a Botond az uszállyal délután negyed öt magasságában érkezett meg az Újpesti-öbölbe.

Forrás: Időkép webkamera
Forrás: Időkép webkamera
Forrás: Időkép webkamera
Forrás: Időkép webkamera
Budapest, 2019. június 13.
Uszály szállítja a balesetben elsüllyedt Hableány turistahajó roncsát az újpesti kikötőbe 2019. június 13-án. A BRFK munkatársai huszonhat órán át vizsgálták a csepeli kikötőben a Dunából június 11-én kiemelt hajót, amely május 29-én süllyedt el a Margit hídnál, miután összeütközött a Viking Sigyn szállodahajóval. A Hableány fedélzetén 35-en utaztak, 33 dél-koreai állampolgár és a kéttagú magyar személyzet. Hét embert sikerült kimenteni, hét dél-koreai állampolgár holttestét pedig még aznap megtalálták. Továbbra is a Duna teljes déli szakaszán, az összes bevethető hajóval, valamint parti egységekkel megerősítve folytatják a hiányzó három ember keresését.
MTI/Illyés Tibor
(MTI/Illyés Tibor)
Budapest, 2019. június 13.
Uszály szállítja a balesetben elsüllyedt Hableány turistahajó roncsát az újpesti kikötőbe, középen a Margit híd 2019. június 13-án. A BRFK munkatársai huszonhat órán át vizsgálták a csepeli kikötőben a Dunából június 11-én kiemelt hajót, amely május 29-én süllyedt el a Margit hídnál, miután összeütközött a Viking Sigyn szállodahajóval. A Hableány fedélzetén 35-en utaztak, 33 dél-koreai állampolgár és a kéttagú magyar személyzet. Hét embert sikerült kimenteni, hét dél-koreai állampolgár holttestét pedig még aznap megtalálták. Továbbra is a Duna teljes déli szakaszán, az összes bevethető hajóval, valamint parti egységekkel megerősítve folytatják a hiányzó három ember keresését.
MTI/Illyés Tibor
(MTI/Illyés Tibor)

Ide kattintva elérhető az összes cikk a témában.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.05. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
Esik a magyar bankok nyeresége: mekkora a baj?

Esik a magyar bankok nyeresége: mekkora a baj?

Szinte kereken 1200 milliárd forint adózás utáni nyereséget ért el a bankszektor az első három negyedévben, ami 16%-kal marad el az egy évvel korábbi rekordtól.  Ez még tűrhető, 13,6%-os tőkearányos megtérülést jelent, ám az osztalékbevételek nélkül már csak 8,1%-nak felel meg. A különadók év eleji elszámolása miatt a teljes éves megtérülés várhatóan magasabb lesz ennél, ám az extraprofitadó váratlan megemelése jövőre 2 százalékponttal ronthatja. Bár a kamatjövedelem még mindig csökkenő pályán van, most már nem ez mozgatja elsősorban az eredményszámokat, hanem a működési költségek 20%-os elszállása, amiből a különadók mellett például az informatikai költések is jócskán kiveszik a részüket.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×