A parlament és a főváros gazdasági bizottságának fideszes elnöke, V. kerületi polgármester emlékeztetett arra: 2010-ben és 2011-ben Budapest egyetlen forint működési támogatást sem adott közlekedési cégének, míg a kormány több mint 140 milliárd forinttal támogatta azt.
A politikus úgy vélte: mostanra kiderült, hogy újabb külső forrással, adóemeléssel nem lehet számolni, ezért Budapestnek egyebek mellett meg kellene vizsgálnia, mely beruházásokat lehet elhalasztani vagy lemondani.
Rogán Antal szerint az a kérdés is felmerül, hogy jelenlegi helyzetében a főváros megengedheti-e magának, hogy cégei közül a Budapesti Közlekedési Központ működésére költse a legtöbb pénzt.
A főváros vezetése szerint nem reális többletbevételek nélkül megoldani a budapesti közösségi közlekedés finanszírozását.
György István városüzemeltetési főpolgármester-helyettes közleményében szükségesnek minősíti, hogy a főváros "minden ésszerű és lehetséges mértékig" részt vállaljon a budapesti tömegközlekedés finanszírozásában, de önmagában nem tudja megoldani a kérdést.
Mint írta, a főváros a 150 milliárdosra apadt működési költségvetéséből nem tudja a hiányzó 73 milliárd forint működési forrást biztosítani a budapesti tömegközlekedésre, és visszafizetni a BKV 58 milliárd forintos lejáró hitelét, "csak ha minden más feladatát megszünteti, a közutak fenntartásától a színházakon, közterület-felügyeleten, parkfenntartáson, köztisztasági feladatokon és gyermekvédelmi intézményeken át a gimnáziumokig, ez pedig lehetetlen.
Nem használt a sokkoló a késes tinédzser ellen, agyonlőtték