Nem véletlen, hogy az uniós fejlesztéseket bemutató kampány egybecsúszik a választási kampánnyal, korábban is élt ezzel a lehetőséggel a kormány - mondta az InfoRádiónak Fűrész Gábor.
A kommunikációs szakértő kiemelte: összefüggés van a lakosság jövővel kapcsolatos gazdasági várakozásai és a kormányzat sikeressége között, vagyis minél inkább képes azt az érzetet kelteni a kormányzat, hogy megindult a fejlődés, annál inkább növekszik a támogatottsága.
Az elmúlt 20 évben a magyar lakosság alapvetően pesszimista volt, de a választások közeledtével a remény mindig feléledt. A jelenlegi helyzet azért különleges, mert ennyire pesszimista kiindulópont nem volt a rendszerváltás óta - fejtette ki Fűrész Gábor.
A szakértő ugyanakkor úgy véli, ez a kampány elkésett, nincs arra idő, hogy a kormány képes legyen pozitív várakozásokat kelteni.
Hanganyag: Németh Zoltán