Leknei Péter, a szervezet környezeti tanácsadói irodájának vezetője az InfoRádióban elmondta: ezzel még zsúfoltabb lesz Budapest, ami csökkenti a város versenyképességét, mert a befektetők elkerülik a szennyezett és dugókkal terhelt városokat.
A Levegő Munkacsoport szerint az lenne a helyes, ha ugyanannyival csökkennének a tömegközlekedési viteldíjak, amennyivel a parkolási díjak.
Leknei Péter hozzátette: azt szeretnék, ha részben a parkolási díjakból befolyó összegekből finanszíroznák a tömegközlekedést, így nem kellene emelni a jegyárakat.
A fővárosi sajtóiroda a szervezet közleményére reagálva közölte: míg a parkoltatás bevételt termelő tevékenység, addig a tömegközlekedés veszteséges.
Az utasok a tényleges költségek 40 százalékát fizetik ki. Ennek az aránynak a további csökkentése tovább rontaná a BKV helyzetét – tartalmazza a közlemény.
Valami nincs rendben Vlagyimir Putyinnal - szúrta ki a német sajtó