Szálka Miklós fideszes politikus szerint a Kálvin téri balesetet az okozta, hogy a villamosvágány – csakúgy, mint a főváros sok pontján – balesetveszélyes. Hozzátette: a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) Rt. csak a fejlesztésekre kapott pénzt a fővárostól, üzemeltetésre nem.
A cég emiatt a lehető legkisebb ráfordítással próbálja meg működtetni a városi közlekedést – mondta a politikus az InfoRádióban. Szálka Miklós utalt arra is, hogy az UV-típusú villamosok a legöregebbek a BKV járműparkjában, ráadásul pótkocsijuk roncsolja a vágányt.
Vajda Pál főpolgármester-helyettes az InfoRádióban azt mondta, hogy szerinte a BKV maximálisan megfelel a forgalombiztonsági követelményeknek.
A főváros folyamatosan újítja fel a vágányokat és selejtezi ki az elöregedett villamosokat. Az UV-villamosok jövő áprilisban kapják meg a „végső döfést”, amikor a Nagykörúton üzembe állnak az új járművek – mondta.
A 47-es villamos Kálvin téri balesetében egy ember könnyebben megsérült. A baleset akkor történt, amikor a Szabadság híd felé tartó 47-es villamos kisiklott és nekiütközött a szemből jövő szerelvénynek.
Vasárnap jön a havazás - állítják a meteorológusok