Batiz András közölte: az akció során hatféle gazdasági tárgyú hirdetés jelenik meg különböző újságokban. A programra 48,1 millió forint plusz áfát költenek. A hirdetésekben a Központi Statisztikai Hivatal, az unió statisztikai hivatala, az Ernst and Young, a kormányprogram, valamint az autópálya-törvény adatait használják fel.
Kóka János gazdasági miniszter a kampány elindítását azzal indokolta, hogy szeretnék, ha az emberek tisztán látnák a magyar gazdaság tényeit.
"Azt látom, hogy Magyarországon a gyorsan növekvő gazdaság és a nagybefektetői érdekekre leselkedő egyik legmarkánsabb veszély a politikai közbeszéd színvonala, amely (…) nemzethalál hangulatot kelt akkor is, amikor példátlan gazdasági erősödésnek vagyunk tanúi" - fogalmazott a tárcavezető.
Batiz András a kormányzati kommunikációs kiadásokat ért fideszes kritikák kapcsán elmondta: az Orbán-kormány 2001-ben 6,9 milliárd forintot fizetett ki ilyen célokra, míg a jelenlegi kabinet idén 2,2 milliárd forintot költött marketingre.
Az MSZP-SZDSZ-kormány 2002-től lakossági tájékoztatásra és állami ünnepségek lebonyolítására összesen 7,5 milliárd forintot fordított – tette hozzá.
Bejelentést tett Szalay-Bobrovniczky Kristóf az ukrajnai helyzet változása miatt