Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Valter Attila a 105. Giro dItalia országúti kerékpáros körverseny második szakaszán, az egyéni időfutam befutóján a budai Várban, a Szentháromság téren 2022. május 7-én. Ez az első alkalom, hogy Magyarországot érinti a háromhetes körverseny, amelynek első három szakaszát rendezik hazánkban május 6-8. között.
Nyitókép: Valter Attila a 105. Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny második szakaszán, az egyéni időfutam befutóján a budai Várban, a Szentháromság téren 2022. május 7-én. MTI/Varga György

Valter Attila nem tudott koncentrálni a Giro magyarországi szakaszain

"Mindenki nagyon élvezte ezt a három napot" - mondta Valter Attila.

Valter Attila szerint az első három nap az ünneplésről szólt, így számára igazán csak Szicíliában kezdődik a 105. Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny, amelynek első három szakaszát Magyarországon rendezték.

"Ezúttal előrébb helyezkedtem, mint ahogy a mezőnyhajrákban szoktam. Nem volt gond, de ott erősebben nyomni kellett. Természetesen elégedett vagyok, hogy csapattársam, Arnaud Démare másodikként ért célba" - fogalmazott a Groupama-FDJ magyar bringása, aki 48. lett a Kaposvár és Balatonfüred közötti 201 kilométeres harmadik etapon.

Valter - végig széles mosollyal az arcán - arról beszélt, hogy a nyeregben rendszerint nagyon koncentrált szokott lenni, de most egyszerűen képtelen volt fókuszálni, így csak élvezte azt a csodálatos hangulatot, amit a magyar szurkolók teremtettek.

"Mindenhol tömött sorokban voltak a szurkolók, sokan különféle rózsaszín jelmezekben pompáztak. Felemelő és vicces volt egyben. Ez nemcsak nekem volt ünneplés, hanem az egész mezőnynek, mindenki nagyon élvezte ezt a három napot" - mondta Valter Attila.

Peák Barnabásnak dolgoznia kellett az istálló egyik ászáért, Biniam Girmayért, ezért 1:06 perc hátránnyal haladt át a célvonalon, de a csapattársaival gratuláltak egymásnak, miután az eritreai bringás negyedik lett.

"Szép munka, értékes pontok" - gratulált Girmaynak a magyar versenyző.

A 105. Giro d'Italia résztvevői a hétfői szünnap után már Szicíliában folytatják: az Avolából induló 172 kilométeres szakasz az Etnán zárul hegyi befutóval. A 3445,6 kilométer össztávú viadal május 29-én a veronai időfutammal fejeződik be.

Budapest, 2022. május 7.
Valter Attila a 105. Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny második szakaszán, az egyéni időfutamon a Hősök terén 2022. május 7-én. A magyar versenyző a 82. helyen végzett. Ez az első alkalom, hogy Magyarországot érinti a háromhetes körverseny, amelynek első három szakaszát rendezik hazánkban május 6-8. között.
MTI/Illyés Tibor
Valter Attila a 105. Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny második szakaszán, az egyéni időfutamon a Hősök terén 2022. május 7-én. A magyar versenyző a 82. helyen végzett. Ez az első alkalom, hogy Magyarországot érinti a háromhetes körverseny, amelynek első három szakaszát rendezték hazánkban május 6-8. között. MTI/Illyés Tibor

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×