A gazdasági világválságra való tekintettel az új géposztályban minden motorkerékpárt Honda motorokkal és Dunlop gumikkal kell ellátni, amit az Aprilia hírnevéhez méltatlannak talál.
"Az olasz és európai piacon vezető szerepet betöltő Aprilia csoport szerint értelmetlen, és a cég hírnevét hátrányosan befolyásolja egy olyan versenysorozatban való részvétel, amelyben az összes istálló arra van kényszerítve, hogy egy másik gyár erőforrásait használja" - áll az olasz vállalat keddi közleményében.
A Marca című spanyol sportnapilap internetes kiadása szerint az Aprilia döntése öt Moto2-es versenyzőt érint: Talmácsit és Andrea Iannonét (Speedup Aprilia Team), Mike DiMegliót és Julián Simónt (Aspar Team) és a saját csapattal induló Karel Abrahamot. Nekik új vázat kell találniuk az Aprilia helyett.
Talmácsi menedzsmentje november 7-én jelentette be, hogy a magyar motoros a Speedup Aprilia Team színeiben, gyári pilótaként, a Moto2 kategóriában versenyez 2010-ben. Ugyanakkor közölték azt is, hogy Talmácsi csapattársa az olasz Andrea Iannone lesz, valamint, hogy az Aprilia "december elején kétnapos tesztet szervez, s feltett szándéka a lehető legjobb technikai hátteret biztosítani két versenyzőjének."
Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál