Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Nyitókép: Pixabay

Felfoghatatlanul nagy üzletté válik a munkaerő-kölcsönzés

Idén akár 10 milliárd forintos bevételre is tehet szert a Work Force Magyarországon.

Bár tavaly is jó évet zárt, az idén 10 milliárd forintot meghaladó bevételi csúcsot vár a Work Force munkaerő-kölcsönző és -közvetítő társaság.

A járvány átrendezte a munkaerő-közvetítési piacot, több cég be is szüntette a tevékenységét, de már a tavalyi év vége előtt elkezdődött a visszarendeződés. A kölcsönzött munkaerőre építhetnek például az újrainduló idegenforgalmi cégek – írta közleményében a társaság.

A Work Force 2 ezernél is több kölcsönzött munkavállalóval számol az idén. Terveik között szerepel a

határon túli munkaerőtoborzás, valamint a szellemi foglalkozású alkalmazottak közvetítése

is.

A vállalat azzal együtt számít forgalmi rekordra, hogy az előző éveket is sikerrel zárhatta. A társaság a nem auditált adatok szerint 2020-ban 6,913 milliárd forint, 2019-ben 6,996 milliárd forint bevétellel zárt. A tavalyi EBITDA (kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény) 4 millió forinttal múlta felül az egy évvel korábbit, elérve a 347 millió forintot, ami a vállalat történetében rekordnak számít. Az adózott eredmény 295 millióról 319 millió forintra nőtt ezalatt - olvasható a közleményben.

A magyar tulajdonú Work Force Kft. több mint 15 éve foglalkozik munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel. Megbízói között termelő- és gyártó cégek, valamint a szolgáltató szektorban működő vállalatok egyaránt megtalálhatóak. Országszerte 8 irodával rendelkezik, 300 ügyfél számára biztosítja folyamatosan a megfelelő munkaerő rendelkezésre állását.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Műfenyő vagy igazi? Látványos népítélet született az örökzöld vitában

Műfenyő vagy igazi? Látványos népítélet született az örökzöld vitában

A karácsony közeledtével egyre aktuálisabbá válik a kérdés, hogy milyen karácsonyfát érdemes választani. Az elmúlt években egyre szélesedő választék az élő fenyők és műfenyők piacán azt is magával vonja, hogy egyre többen szeretnék megtudni, melyik típus mellett, milyen érvek szólnak. Az ünnep egyik legnagyobb döntéshelyzetének számító karácsonyfa választása mára az interneten is sokakat foglalkoztat, ezért a Google Trends adatai alapján megnéztük, hogy milyen trendek figyelhetőek meg az internetes keresések terén az idei karácsony előtt, hazánkban és világszerte.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×