A társaság közleménye szerint a NEXT-E projekt részeként az elmúlt hetekben a legforgalmasabb autópályák mentén telepítettek elektromos töltőket, így
- az M1-M7 bevezető szakaszán lévő budaörsi Mol-töltőállomáson,
- az M1-es autópálya mentén a mosonmagyaróvári jobb oldali pihenőhelyen,
- az M3-as autópályán a Rekettyés pihenőhely mindkét oldalán,
- az M5-ös autópálya két oldalán Kecskemétnél és Szatymaznál,
- az M7-es autópályán a balatonlellei pihenőhely mindkét oldalán,
- Fülénél szintén mindkét oldalon,
- valamint Budaörsön a Garibaldi utcában,
- a Balatonkeresztúron lévő Mol-benzinkúton.
A közleményben kiemelték, hogy a magyarországi töltőhálózat mellett a Mol konzorciumi partnereivel hat országon átívelő (Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Magyarország és Románia) régiós hálózatot hoz létre az Európai Unió által támogatott NEXT-E projekt keretében.
Tóth-Fekete Róbert, a Mol-csoport alternatív üzemanyagok területének vezetője elmondta: a Mol hálózata 161 elektromos töltőből áll a régióban, amelyek nagy részét az Európai Unió támogatásával építették ki. A fejlesztések a NEXT-E projekt lezárultával sem fejeződnek be,
a tervek szerint 2021 végére a régióban a Mol-benzinkutak 10 százalékán, mintegy 200 töltőállomáson lesz elektromos töltő.
Felidézték, hogy a Mol 2020 nyarán vezette be az elektromos töltők egyszerű és gyors használatára kifejlesztett Mol Plugee alkalmazást. Az applikáció népszerű az elektromos autók tulajdonosainak körében, mert lehetővé tette azt a rég várt fizetési megoldást, amely figyelembe veszi az autók villamosenergia felvételi képességét, még inkább alkalmazkodva az elektromos autóval rendelkezők igényeihez. A Mol Plugee jelenleg már csaknem 5000, applikáción keresztül töltő felhasználóval rendelkezik.