A MÁV Rt. közleménye szerint az átépített kocsik a Budapest-Cegléd és a Budapest-Szolnok elővárosi vonalakon jövő július és december között állnak forgalomba.
A vasúttársaság a felújítást EUROFIMA hitelből finanszírozza, a felújításokat a Bombardier dunakeszi üzemében végzik. A MÁV augusztusban hirdette meg az EU közösségi közbeszerzési pályázatot az elővárosi kocsik felújítására és december 2-án elfogadta a Bombardier MÁV Kft. ajánlatát.
A MÁV 2006-ban további 50 betétkocsi felújítását tervezi, a közbeszerzési pályázat kiírására az üzleti terv jóváhagyását követően kerülhet sor.
A vasúttársaság az elővárosi forgalomban más vonalakon is végez járműfejlesztéseket. A Budapest-Esztergom elővárosi vonalon januártól 10-zel több, összesen 23 Desiro típusú motorvonat közlekedik. Az első ilyen motorvonatok két éve álltak forgalomba.
A Budapest-Pusztaszabolcs, Budapest-Tatabánya és a Budapest-Székesfehérvár elővárosi vonalakon várhatóan 2007. év elejétől 30 korszerű Flirt villamos motorvonat áll forgalomba – közölte a MÁV.
Valami nincs rendben Vlagyimir Putyinnal - szúrta ki a német sajtó