December óta követhető a cheddar sajt érése, de az internetezők csak februárban figyeltek fel a "nagy eseményre". Azóta 119 országból több mint egymillió ember vetett legalább egy pillantást a webkamerán keresztül a hatalmas sajtdarabra.
A legtöbb érdeklődő amerikai, de kattintottak az oldalra Albániából és Új-Zélandról is. Az Egyesült Államokban akkora az érdeklődés, hogy az egyik iskola diákjai még egy fotómontázst is készítettek, amelyen két krokodil őrzi a sajtdarabot.
"Az alapötlet az volt, hogy megmutassuk az embereknek, hogyan készül az igazi étel - és a dolog működik" - lelkendezett a sajtgyártó cég szóvivője.
Ráadásul ha sikerül fenntartaniuk az érdeklődést, a látogatók száma még jelentősen nőhet is, hiszen a cheddarnak egy év kell, hogy igazán megérjen.
"Ez nem gyorskaja. Nagyon is lassan érik" - tette hozzá a szóvivő, Tom Calver.
A sajt érését megnézheti, ha ide kattint
Változik a számlázás az MVM-nél, figyeljünk!







