2024-ben 11 gyorsforgalmi úton folytak a munkálatok: M1, M15, M3, M30, M35, M4, M7, M70, M8, M85, M86. Az útburkolat cseréjén túl több csomóponti ágat, üzemi átjárót és pihenőt is felújított a társaság - írja a magyarepitok.hu.
Az M3-as autópályán dolgoztak a legtöbbet. Ezen a sztrádán 2,2 millió négyzetméteren cseréltek burkolatot, miközben 24 pihenő és 35 híd is megújult.
A második legnagyobb volumenű burkolatfelújítás az M7-esen történt. Ott 1,6 millió négyzetméternyi új aszfaltot terítettek le. Itt 79 híd és 6 pihenő újult meg a burkolatcsere mellett.
Az M1-es autópályán is több szakaszon végeztek burkolatcserét, majdnem 700 ezer négyzetméteren. Mivel itt 2025 őszén elkezdődik a pálya bővítése, csak a legszükségesebb részeken dolgoztak.
A szintrehozási munkákkal 2025. augusztus 31-re kell végeznie az MKIF-nek. Idén, a tervek szerint 3,1 millió négyzetméter tönkrement, elhasznált burkolat megújítását tervezik, az a főpálya 16 százaléka.