eur:
399.14
usd:
369.23
bux:
91632.37
2025. március 25. kedd Irén, Írisz
Gépjárművek közlekednek az elkészült szakaszon a 37-es számú főút Gesztely-Szerencs közötti négysávossá bővítéséről tartott sajtótájékoztató után Gesztelynél 2022. március 28-án. A munkák az ütemtervnek megfelelően haladnak, március 28-án a forgalmat átterelték az újonnan épült jobb pályára, így megkezdődhet a bal pálya szélesítése, a pályaszerkezet cseréje, az elválasztó sáv építése, illetve a régi hidak bontása. A 37-es út 19 kilométeres szakaszának négysávosításáról 2020-ban döntöttek, a 21 milliárd forintos beruházás 2023-ra készül el, március 28-án az első hét kilométeres szakaszt adták át a forgalomnak.
Nyitókép: MTI/Vajda János

Mérföldkőhöz ért a 37-es út négysávosítása

Ütemtervnek megfelelően haladnak Borsod-Abaúj-Zemplén megyében a 37-es számú főút Gesztely-Szerencs közötti szakasz négysávossá bővítésének munkálatai, hétfőn a forgalmat átterelték az újonnan épült jobb pályára, így megkezdődhet a bal pálya szélesítése, a pályaszerkezet cseréje, az elválasztó sáv építése, illetve a régi hidak bontása.

A 37-es út Gesztely-Szerencs közötti 19 kilométeres szakaszának négysávosításáról 2020-ban döntöttek, a 21 milliárd forintos beruházás 2023-ra készül el, hétfőn az első hét kilométeres szakaszt adták át a forgalomnak.

Palkovics László innovációs és technológiai miniszter Gesztelyen, az építkezés helyszínén hétfőn azt mondta: a közlekedési hálózatok állapota, kiterjedtsége alapvetően meghatározza az emberek életminőségét és a vállalkozások versenyképességét. A fejlesztések élénkítik a térségek és települések gazdaságát, vonzóbbá teszik az adott országrészt, régiót a munkahelyteremtő beruházások számára, javítják a közlekedés biztonságát.

Emlékeztetett: a kormány 2010-től jelentősen "felpörgette" a közúti beruházások ütemét, míg az elmúlt évtized elején 1300 kilométernél rövidebb volt a gyorsforgalmi úthálózat hossza, mára már a 2000 kilométert közelíti, az útprogramra több mint 3600 milliárd forintot fordítanak a költségvetésből, cél az is, hogy az összes megyei jogú várost bekössék a gyorsforgalmi úthálózatba.

Koncz Zsófia, a térség Fideszes országgyűlési képviselője és képviselőjelöltje arról számolt be, hogy húsz évet vártak a 37-es út négysávosítására, ennek egy szakasza most elkészült, a munka pedig folytatódik.

Hozzátette: ez az út rendkívül leterhelt, mostantól kevésbé lesz balesetveszélyes, "gyorsan, határidőre" valósult meg a kivitelezés, Szerencsig biztonságosabb lesz a közlekedés.

Megemlítette: a térségben, a Bodrogközben, a Taktaközben minden idők legnagyobb útfejlesztése kezdődött meg és tart, sok alsóbbrendű, és belterületi út újul meg.

Címlapról ajánljuk
Elemzők az Arénában: a miniszterelnök már ismertette a 2026-os győzelmi tervét

Elemzők az Arénában: a miniszterelnök már ismertette a 2026-os győzelmi tervét

A 2026-os választások után megalakuló Országgyűlés összetételéről, Orbán Viktor évértékelő beszédéről, a DK és a Tisza Párt harcáról és az újpoesti időközi választás tanulságairól is beszélt Mráz Ágoston Sámuel, a Nézőpont Intézet és Závecz Tibor, a Závecz Research Piac és Társadalomkutató Intézet ügyvezetője az InfoRádió Aréna című műsorában.

Kamatdöntés – Íme Varga Mihály első magyarázata

Kamatdöntő ülést tartott a Magyar Nemzeti Bank Monetáris Tanácsa, ezt követően az új jegybankelnök, Varga Mihály tartott sajtótájékoztatót. Nem tér vissza a toleranciasávba az infláció idén, jövőre viszont - a jegybanki jóslat szerint - igen. Részletesen válaszolt az ÁSZ-vizsgálattal kapcsolatos kérdésekre is, és az árrésstopról, annak hatásairól is beszélt.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.25. kedd, 18:00
Koltay András
a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a Médiatanács elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×