Már több mint félmillióan használják a február közepén indult BudapestGO alkalmazást, amellyel utazást lehet tervezni, jegyet lehet vásárolni, és az aktuális forgalmi helyzetről is tájékozódni lehet - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A BKK közleménye szerint az első hónap statisztikája alapján egyértelmű favorit lett a digitális vonaljegy, emellett az időalapú termékeket is több ezren kipróbálták már.
A BudapestGO felhasználóinak száma napról napra növekszik, március 17-én már a félmilliót is átlépte. A fővárosban közlekedők eddig körülbelül 1,5 millió útvonalat, azaz 12 millió kilométernyi utazást terveztek meg az új alkalmazással, az utazások átlagosan 31 perc hosszúságúak voltak.
Ma már vonaljegyet és időalapú jegyeket is vásárolhat az, aki telepíti telefonjára a BudapestGO alkalmazást.
A BKK ügyfelei egy hónap alatt 140 ezernél is több jegyet és bérletet vettek az új applikációban. Az egyik legnépszerűbb termék továbbra is a digitális vonaljegy, amiből összesen 90 ezer darabot váltottak az elmúlt hetekben, emellett több mint 10 ezerszer használták a márciusban debütáló 30 és 90 perces időalapú jegyeket is.
Csaknem ezer ügyfél bekapcsolta a bérletmegújítás-funkciót, ezért nekik nem kell aggódniuk, hogy elfelejtik megvásárolni az új bérletüket, hiszen azt automatikusan megújítja a rendszer - írta a BKK.