A Wizz Air légitársaság vasárnapi Dubaj-Budapest járatánál tapasztalt poggyászkezelési panaszok tisztázása érdekében Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezte, hogy Budapest Főváros Kormányhivatala indítson eljárást a légitársasággal szemben. Felmerült ugyanis a gyanú, hogy a Wizz Air nem teljesítette a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait, az ilyen jogsértések ellen minden helyzetben kötelességünk megvédeni a magyar emberek érdekeit - közölte a Miniszterelnökség.
A Kormányhivatal az eljárás során megvizsgálja, hogy megfelelően, pontosan és kellő időben tájékoztatták-e a fogyasztókat a poggyászproblémákkal kapcsolatban, illetve amennyiben jelentős késés következett be az adott járaton, akkor a fogyasztókat megillető jogokat biztosította-e a légitársaság.
Az Index írta meg, hogy vasárnap fél óra késéssel érkeztek vissza a Wizz Air dubaji járatának utasai, de a feladott csomagjaik nem érkeztek meg. A cég arra hivatkozott, a megnövekedett ellenszél és a hó miatt több üzemanyagot kellett a gépbe tankolni, ezért nem tudták "néhány utas poggyászát" elhozni Budapestre. A hiányzó csomagok kedden érkeznek Budapestre.