Nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy tévéreklám, de annyira még nem hatékony az internetes politikai kommunikáció - mondta az InfoRádió által megkérdezett szakértő. Fűrész Gábor hozzátette: a magyar pártok is kezdik innovatív módon használni az internetet, ezt jelzi az is, hogy megjelentek az olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook.
A kampány igazi tétje valójában az, hogy az egyes pártok mennyire tudják mozgósítani saját szavazótáborukat, márpedig ebben sokat tudnak segíteni a közösségi oldalak: a szimpatizánsok szívesen kerülnek kapcsolatba a politikusokkal, ami növeli a kötődésüket is - vélekedett a politikai kommunikációs szakértő.
Fűrész Gábor hozzáfűzte: a politikusok az interneten, látszólag szűkebb körben közölt megnyilatkozásaikért is felelősek, hiszen a közösségi oldalakon megjelent szavaiknak ugyanakkora hírértéke lehet, mint az országos médiában elhangzottaknak.
Titkosszolgálati jelentés: Oroszország vissza akarja szerezni az ellenőrzést Közép- és Kelet-Európa felett