A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete honlapján közzétett adatok szerint a január eleje és március vége között lezárt 694 beadványból 228 volt részben vagy teljesen megalapozott.
A jelentés alapján a biztosítási szektorban a legrosszabb a helyzet: ezekben az ügyekben a panaszok több mint 42 százalékát ítélték jogosnak.
A legtöbben továbbra is a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással összefüggésben nyújtottak be kifogást.
Az egészségpénztárakkal szembeni panaszok száma több mint háromszorosára nőtt, a magánnyugdíj-pénztárak tevékenységét kifogásolóké viszont a felére csökkent.
A bankok esetében elsősorban az elszámolás és a megbízás teljesítésével, a szolgáltatás minőségével, valamint a tájékoztatási hiányossággal összefüggésben érkezett panasz a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez.
Megérkezett Magyarországra az özönvíz, brutális, ami jön, a homokzsákokat is készítik