Infostart.hu
eur:
389.09
usd:
331.43
bux:
108783.37
2025. december 18. csütörtök Auguszta

Beépítenék a cascot az autótörlesztésbe

Harcot hirdetett több hazai lízingcég is a "no casco" ellen, ugyanis annyira elszaporodtak a casco nélküli autóvásárlások, hogy az már nagy kockázatot hordoz a finanszírozóknak.

A szereplők a beépített cascóban látják a megoldást, azaz az autótulajdonosnak nem kell külön cascót kötnie a finanszírozott autóra, a biztosítási díjakat a havi törlesztőrészletekkel egyben fizetik meg.

Az újautó-vásárlásoknál 10-40 százalék körül mozog a casco nélkül vásárolt autók aránya, míg a használtaknál ez 50-70 százalék.

A kombinált termékek kedvezőbb cascodíjtételekkel párosulnak. A termék azon az elven működik, hogy az autótulajdonosnak nem kell külön casco biztosítást kötnie a finanszírozott gépjárműre, mivel a biztosítási díjat a havi törlesztőrészletekkel egyben fizeti meg a finanszírozás futamidejének végéig.

A casco költsége egyes lízingcégeknél a magasabb THM-ben (teljes hiteldíj mutatóban) jelentkezik, másutt a THM-et nem érinti, hanem a hitel összegét növeli. A kombinált termékek kedvezőbb cascodíjakkal párosulnak, az érdeklődőnek arra nem árt felkészülnie, hogy a piaci szereplők csupán 1-3 biztosítóval kötnek szerződést.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Alig várták, mégis felemás lett a nagy autós engedmény német fogadtatása

Alig várták, mégis felemás lett a nagy autós engedmény német fogadtatása

Az európai, és ezen belül a német autóipar válsága kényszerítette végül az Európai Uniót, hogy módosítsa három évvel ezelőtt hozott határozatát a belső égésű motorok, azaz a benzines és a dízel meghajtású új autók 2035-től tervezett tilalmáról. Az erről szóló, egyelőre még európai parlamenti és tagállami jóváhagyásra váró javaslat Németországban máris vitát váltott ki.

Orbán Viktor: az EU nagyon veszélyes ösvényre lépett

Orbán Viktor miniszterelnök szerint az Európai Unió nagyon veszélyes ösvényre lépett azzal, hogy megkerülte az egyhangúságot a befagyasztott orosz vagyonról szóló, eddig félévente egyhangú döntést igénylő határozatoknál.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.18. csütörtök, 18:00
Lehel László
a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója
Leteszteltük, meghajtottuk: itt az új debreceni BMW, van mire büszkének lenni!

Leteszteltük, meghajtottuk: itt az új debreceni BMW, van mire büszkének lenni!

A napfényes Andalúziába vitt minket, meg a teljes nemzetközi sajtót a BMW, hogy heteken keresztül, több turnusban mutassa meg az új elektromos autóját, a Debrecenben gyártott iX3-at. Egy napon keresztül nyúzhattuk az autókat, hogy ne csak prospektusból, hanem saját élményből legyen véleményünk az új modellről, de arról is, hogy merre tart a BMW, és úgy általában az európai autógyártás. A teszt után nagyjából ugyanott tartok, ahol előtte: minden erőfeszítést és a végeredményt maximálisan elismerve, de egy több mint száz éve prémium autókat gyártó cégtől ez a minimum. Különösen egy olyan világban, ahol mobiltelefon-gyártók néhány év autóipari tapasztalattal teljesen vállalható, sőt sokszor kifejezetten jó elektromos autókat raknak össze, Európából nézve sokszor felfoghatatlanul alacsony áron. Az iX3 kiváló autó. Technikailag is, összerakottságban is, vezetési élményben is. Nem forradalom, nem sci-fi, hanem egy nagyon átgondolt, nagyon erős, sok szempontból világszínvonalú elektromos BMW. És igen, ezt Debrecenben fogják gyártani, ami tényleg olyan dolog, amire lehet büszkének lenni.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×