A versenysorozat hivatalos honlapján az olvasható, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsa már elfogadta a vk jövő évi programját, ahhoz azonban, hogy Kínába, Makaóba és a Koreai Köztársaságba valóban elutazhasson a mezőny, szükség lesz a koronavírus-járvány miatt jelenleg érvényben lévő utazási és teherszállítási korlátozások enyhítésére.
A vk 2021-es szezonja a május 14-16-i hétvégén a Hungaroringen rajtol,
egy héttel később pedig a magyar-szlovák határhoz közeli Slovakiaringen versenyeznek majd. Ezután Németország, Portugália, valamint Spanyolország következik, az idény utolsó három viadalát pedig Ázsiában rendezik meg. A sorozat startját azért is tervezik májusra, mert azt remélik, hogy akkor már, illetve az után - a helyi szabályozások betartása mellett - minél több szurkoló lehet majd ott a lelátókon az adott versenypályán.
A WTCR irányítói jelezték, jövőre minden hétvégén két futamot rendeznek csak meg a mostani három helyett, elsősorban költségcsökkentési céllal. A nyolc állomáson így 16 versenyre kerül majd sor, ezek alapján alakul majd ki az összetett pontverseny végeredménye.
A túraautó-vk idei szezonja a mostani hétvégén zárul a spanyolországi Aragónban négy magyar versenyző, a címvédő Michelisz Norbert (Hyundai), valamint Tassi Attila (Honda), Boldizs Bence (Cupra) és Kismarty-Lechner Gábor (Cupra) részvételével.