INFORÁDIÓ
2022. szeptember 28. szerda
Vencel

qantas

légitársaság

munkaerőhiány

modern aircraft of an airfield

Vezető beosztásúak furikázzák a poggyászt egy vezető légitársaságnál

Infostart

Irodai dolgozókat és a menedzsment tagjait kérték fel a Qantasnál arra, hogy vegyék ki részüket a légitársaság mindennapos működésében nélkülözhetetlen feladatokból a káosz elkerülésének érdekében.

Poggyászt címkéznek és osztanak el, valamint a terminálból a repülőkhöz a csomagokat szállító járműveket vezetik az ausztrál légitársaság magas rangú tisztviselői és irodai dolgozói azért, hogy a napi működés megoldott legyen, derült ki a The Australian lapból.

Az önkéntes feladatok elvégzésére akár heti öt napon át is beoszthatják a jelentkezőket három hónapos intervallumban, írja a Sky News.

Akik pozitív visszajelzést adnak az önkéntes feladatok elvégzésére, azokat először megfelelően kiképzik, majd Melbourne vagy Sydney repterére osztják be a megfelelő pozícióba.

"Augusztus közepétől három hónapon át fogják támogatni földi kiszolgáló partnereinket, akik a Qantas működéséért felelnek"

- írja a cikk.

"Világosan láttuk, hogy teljesítményünk nem felelt meg sem ügyfeleink elvárásainak, sem a magunkkal szemben támasztott követelményeknek, ezért minden tőlünk telhetőt megtettünk annak érdekében, hogy hogy javítsunk teljesítményünkön" - reagált a cikkre a légitársaság egy szóvivője. Nyilatkozatából az is kiderül, hogy már húsvét óta fut a program a Qantasnál. Eddig kétszázan vettek benne részt.

"Miközben kezeljük az évtizedek óta legszűkebb munkaerőpiaccal párosuló, rekordméretű influenzaszezon, valamint a friss koronavírusos esetek hatásait, a következő három hónapban is folytatjuk a vészhelyzeti tervezést a repülőtér egész területén" - tette hozzá a szóvivő.

A Qantast korábban a legjobb légitársaságok közt jegyezték, a múlt hónapban azonban kiesett a legjobb minősítéssel rendelkezők ötös élmezőnyéből. Versenytársaihoz hasonlóan a Qantas utasait is zavarta a sok járattörlés, a hosszú sorban állási idő, az elveszett poggyász és az ügyfélszolgálat nehéz elérhetősége.

Kétmilliárd dollárnyi kormánysegélyt kaptak

a koronavírus hatásának enyhítésére, de 1700 poggyászkezeléssel foglalkozó munkatársukat el is bocsátották. Ezt a lépést az ausztrál szövetségi bíróság jogellenesnek ítélte, de a Qantas fellebbez.

Nyitókép: frankpeters/Getty Images
A címlapról ajánljuk

×
×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018