Az Európai Unió versenyhatósága engedélyezte az olasz-amerikai Fiat-Chrysler Automobiles (FCA), valamint a Peugeot, a Citroen, az Opel, a Ds és a Vauxhall márkák anyacége, a PSA autóipari csoportok egyesülését.
A versenyhatóság azonban feltételként előírta, hogy a PSA-nak ki kell terjesztenie együttműködési megállapodását a Toyota céggel, ami részben azt jelenti, hogy
egyik franciaországi gyárában több kisteherautót kell gyártania a Toyotának.
A másik feltétel pedig az, hogy a két autógyártónak nagyobb mértékű hozzáférést kell biztosítania a versenytársaknak szervizelési és fenntartási hálózataikhoz.
Az egyesülési folyamat várhatóan 2021 első negyedévében zárul le, és ezzel a negyedik legnagyobb autógyártó csoport jön létre a Volkswagen, a Renault-Nissan-Mitsubishi és a Toyota után.
A PSA-FCA azzal számol, hogy az egyesüléssel évi mintegy 5 milliárd dollár költséget takarít meg.