eur:
392.36
usd:
365.63
bux:
66757.39
2024. április 26. péntek Ervin
A BMW emblémája a müncheni székház előtt a német járműgyártó évenkénti részvényesi közgyűlésének napján, 2019. május 16-án.
Nyitókép: MTI/EPA/Lukas Barth-Tuttas

A chiphiány miatt alább ad a felszereltségből a BMW

Egyes modellekből olyan funkciót hagynak ki, ami korábban elképzelhetetlen lett volna.

A globális chiphiány miatt a BMW elkezdett olyan autókat árulni az Egyesült Államokban, amelyekben nincs érintőképernyő – írja az Origo a Bimmerfestre hivatkozva. A 3-as, 4-es, X3-as, X4-es, X7-es és Z4-es modellek vásárlóinak felajánlották azt, hogy lemondhatnak az érintőképernyőről. Cserébe hamarabb kaphatják meg a megrendelt autójukat, és azzal is kompenzálják őket, hogy 500 dollár értékben ingyen választhatnak egyéb extrákat.

A lap emlékeztet, az érintőképernyő hiánya nem befolyásolja az autók használhatóságát, ugyanis az iDrive fedélzeti menürendszert a középkonzolon lévő forgótárcsával és – bizonyos funkciókat – hangvezérléssel is lehet kezelni. Azonban az érintéses vezérlés mellett a vásárlóknak le kell mondania a tolatási asszisztensről is, amely hátramenetben automatikus kormányzással képes szűk helyekről kikormányozni az autót, visszafordítva megismételve a beparkolás irányváltásait.

Azok az autók, amelyeket érintőképernyő nélkül adnak át az ügyfeleknek, később sem lesznek visszaalakíthatóak érintőképernyőssé. Ezeknek az autóknak a gyártása már elkezdődött a BMW spartanburgi gyárában az Egyesült Államokban. Egyelőre még nem lehet tudni, hogy mennyi ideig maradnak a kínálatban, és arról sincs még nincs hír, hogy a BMW hasonló akcióba kezdene Európában.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.26. péntek, 18:00
Balczó Barnabás
a Magyar Posta vezérigazgatója
Béremelés: hatalmas a szakadék a dolgozók és a cégek között

Béremelés: hatalmas a szakadék a dolgozók és a cégek között

A munkahelyválasztási preferenciák szempontjából a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges szempont a Randstad friss Employer Brand kutatása szerint. Emellett rendkívül fontosnak tartják a kellemes munkahelyi légkört is, azt, hogy hogyan élik meg a mindennapokat a munkahelyi környezetben, milyen a viszonyunk a kollégáikkal, vezetőjükkel. Hangsúlyos szempont továbbá a munkaadó pénzügyi stabilitása, ahol az állás hosszú távra szól, nem kell tartani a leépítéstől, és ahol lehetőség van a munka-magánélet egyensúlyának megvalósítására – utóbbi fontossága nőtt a felmérés két évvel ezelőtti eredményéhez képest.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. április 26. 10:54
×
×
×
×