eur:
411.18
usd:
393.87
bux:
0
2024. december 27. péntek János
Nyitókép: Pixabay

Okostelefonon másként vásárol a magyar

A mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére - írta a Világgazdaság kedden.

A GKI Digital piackutató Online Retail Big Picture Magyarország felmérése alapján Magyarországon 1,55 millió ember, a magyar internetezők 25 százaléka használ valamilyen online vásárláshoz kapcsolódó mobilalkalmazást, de ha csak a 18-29 éves korosztályt vizsgáljuk, ott az arány ennél is magasabb, 35 százalék körüli.

Az okostelefont használók 37,3 százaléka szokott online vásárolni mobil eszközről. Bár online vásárolni például a mobil böngészőjéből is lehetséges, a legtöbben azért telepítenek kereskedői appot a mobilweboldal használata helyett, mert kényelmesebb, egyszerűbb és könnyebb így a vásárlás - írta a lap.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Helycsere jöhet a legnagyobb hazai tőzsdei vállalatok listáján?

Helycsere jöhet a legnagyobb hazai tőzsdei vállalatok listáján?

A magyar tőzsde egyik kiemelkedő sztorija volt idén, hogy kis híján a Richter lett a BÉT második legnagyobb vállalata piaci kapitalizáció alapján, miután az év során egyre közelebb került a Molhoz. Miközben a Richter árfolyama idén történelmi csúcsokat döntögetett, a Mol papírjai az év második felében gyengélkedtek. Mutatjuk, hogy mi történt a két cégnél idén, mitől vált el ennyire a részvények teljesítménye, és mire számíthatnak a közeljövőben a befektetők.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×