eur:
397.64
usd:
363.41
bux:
89701.64
2025. március 19. szerda Bánk, József
Nyitókép: Pexels

Ömlik a pénz az esportba

A hagyományos, globális márkák is megjelentek hirdetőként az esport piacán, mivel ezen a területen egy más csatornán nem elérhető réteget szólíthatnak meg - közölte a PwC szakértője az InfoRádió Okosvilág című műsorában. Zaránd Miklós szerint egyre nagyobb az esport, vagyis a versenyszerű, professzionális videojátékozás piaca.

A globális esport piac tavaly 700 millió dollár volt, idén 900 millióra prognosztizálják. A szakértő szerint évi 20%-os növekedést fog mutatni a piac a következő öt évben. "Arra számítunk, hogy 2020-ra 1,6-1,8 milliárd dolláros lesz ez a piac. A dinamikus fejlődését segíti az, hogy van honnan fejlődni" - mondta az InfoRádiónak Zaránd Miklós, a PwC szakértője.

A szakértő elmondta azt is, hogy a hagyományos hirdetői márkák is kezdik észrevenni, hogy ez a piac rendkívül alkalmas a hirdetésre, ezért elkezdett ömleni a pénz ebbe a sportágba.

"A szponzoráció és a hirdetések fogják továbbra is adni a bevételek felét, a másik fele pedig médiajogokból, játékkiadói díjakból, illetve jegyeladásokból jön majd össze. Ezeket a fiatalokat sehol máshol nem lehet elérni, nem néznek tv-t, egy nehezen elérhető célcsoport. Viszont nagyon sok adat áll róluk rendelkezésre" - mondta Zaránd Miklós.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

"Félfegyverszünet" - Bő másfél órás telefonbeszélgetésen van túl Donald Trump és Vlagyimir Putyin

A Kreml közlése szerint "folytatódnak az egyeztetések". Washington szerint a tárgyalás "jól halad”. Értesülések szerint Vlagyimir Putyin belemehetett abba, hogy 30 napon át nem támadja az ukrán kritikus energiainfrastruktúrát.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.19. szerda, 18:00
Kaiser Ferenc
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem docense
Új területen jelenik meg az Nvidia

Új területen jelenik meg az Nvidia

A Yum Brands, a Taco Bell, KFC és Pizza Hut éttermek tulajdonosa együttműködési megállapodást kötött a technológiai óriás Nvidiával, hogy felgyorsítsa a mesterséges intelligencia alkalmazását éttermeiben. A partnerség révén AI-alapú rendelésfelvétel és teljesítményértékelés valósulhat meg - számolt be a Cnbc. Az Nvidia számára ez az első éttermi partnerség.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×