A japán vállalat szerint nemcsak a szoftver minősége miatt döntöttek a Chrome mellett, hanem a Google-lal való jó kapcsolatuk miatt is esélyt kívánnak adni a böngészők piacát közel 60 százalékkal uraló Microsoft kihívóinak.
Az alapértelmezett Chrome egyelőre csak az Egyesült Államokban értékesített gépeken található meg. A Vaio amerikai eladási statisztikáiról a japán vállalat részleteket nem közölt, világviszonylatban azonban a mostani pénzügyi évre 6,2 millió laptop értékesítésére számítanak.
A Google böngészője a StatCounter honlapelemzője szerint jelenleg 3,4 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak.
A kaliforniai informatikai óriásvállalat júliusban jelentette be, hogy a Chrome alapjaiból kiindulva egy Windows-rivális operációs rendszert kíván kifejleszteni.
Elemzők szerint a Sony lépése azt mutatja, hogy a japán elektronikai vállalat is jobban meg meg akar felelni a felhasználók igényeinek, s ezeket szem előtt tartva fejleszti termékeit.
Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál