Dióssy Gábor, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium politikai államtitkára a munkakezdő táblaállítási ünnepségen Csömörön elmondta: a nettó 14,7 milliárd forintos beruházást az Európai Unió Kohéziós Alapja 85 százalékban finanszírozza.
A megbízó Nemzeti Autópálya Zrt. korábban azt közölte, hogy a kétszer kétsávos útszakaszt 2007. november végéig úgy kell megépíteni, hogy később kétszer háromsávos autópályává lehessen bővíteni.
A tervek szerint erre az időpontra az M0-ás körgyűrű már összeköti az M1-es, az M7-es, az M6-os, az M5-ös és az M3-as autópályát, továbbá a régi 2-es utat.
Az új szakaszon a kivitelezőknek az út mellett meg kell építeniük 3 csomópontot, 20 alul- és felüljárót, 1,5 kilométernyi zajárnyékoló falat, és telepíteniük kell 20 hektár véderdőt is.
Nem természetes okból volt földmozgás Budapest határában - itt a magyarázat