"Hetes szint: miután szakítottál a barátoddal, elmentél egy buliba, ahol sokat ettél-ittál. Itt az idő diétázni!" - ez egy 9 és 16 év közötti kislányoknak szóló internetes játék egyik utasítása. Az oldal arra ösztönzi a játékban részt vevő gyerekeket, hogy a virtuális világban kialakított karakteren keresztül virtuális pénzen plasztikai műtétre fizessenek be, és vásároljanak maguknak szexis fehérneműt, valamint fogyókúrás tablettákat.
A MissBimbo névre hallgató oldal Franciaországban indult el, és néhány hónap alatt több mint 1 millió felhasználóra tett szert. Februártól a brit gyerekek számára is elérhető, akik közül 200 ezren már regisztrált tagok.
A játék lényege, hogy a gyerekek egy virtuális személyiséget választanak maguknak, és figyelemmel kísérhetik súlyukat, ruhatárjukat, valamint vagyoni helyzetüket. A cél az, hogy a játékosok a leggazdagabb, a legcsinosabb és a legvékonyabb "csajszikká" váljanak.
A virtuális személyiségek egymással versengve szereznek maguknak "bimbo dollárokat", amiken aztán fogyókúrás tablettákat, fehérneműket és divatos ruhákat vásárolhatnak maguknak, sőt akár plasztikai sebészetre (mellnagyobbításra, ráncfelvarrásra) is befizethetnek.
Bár a regisztráció ingyenes, a felhasználóknak egy másfél fontba kerülő sms-t kell küldeniük, hogy "bimbo dollárokat" kapjanak, amiket aztán a virtuális karakterekre költhetnek.
Egészségügyi dolgozók és szülői szervezetek hevesen tiltakoznak az internetes játék ellen, mivel szerintük az veszélyes üzeneteket hordoz a befolyásolható gyerekeknek, akik az ilyen oldalak miatt esetleg elfogadhatónak tartják a súly és a test mesterséges manipulálását. Szakértők szerint a játék direkt módon hirdeti a gyerekeknek az anorexiát.
Nicolas Jacquart francia üzletember és az oldal létrehozója úgy véli: a játék a valódi életet szórakoztató módon tanítja meg a gyerekeknek, akikre ez egyáltalán nincs rossz hatással.