Az autó hivatalos bemutatóját a hónap végére, az idei Genfi Autószalonra időzítették, de számos részlet (no meg néhány kép) már kiszivárgott.
Az előző modelltől, az Enzotól örökölt tizenkét hengeres, hatliteres motor 620 lóerőt ad le 7.600-as fordulatszámon, és a Ferrari jól bevált alumínium építésű karosszériájának köszönhetően 2,6 kilogramm autója jut egy lóerő.
Nézegessen mérgezett csikókat! Képgaléria
Összehasonlításként: a hazánkban legnépszerűbb kisautó GLX változatában 11,3 kiló autóra jut egy lóerő.
Az 599 GTB az olasz istálló eddigi talán legsikeresebb modelljét, a Maranellót váltja. A Maranello két változatából – az 550-esből és az 575-ösből – a 200.000 dollár körüli ár dacára rekordmennyiséget, 5.700 darabot adtak el.
Az 599-es olyan ősökkel büszkélkedhet, mint a 250 GT, a 275 GTB vagy az immár legendás 365 GTB „Daytona”.
Rémisztő megállapítást tett az észak-koreai diktátor