eur:
410.83
usd:
391.24
bux:
79402.37
2024. december 18. szerda Auguszta
Járművek az M0-s autóút déli szakaszán 2019. március 5-én. Április elején megkezdődik az autóút déli szektorának felújítása, az 1-es főút és az M5-ös sztráda közötti szakaszon új forgalmi rend lép életbe.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Nehéz napok jönnek péntektől az M0-son, érdemes elkerülni

Újabb lezárásokkal folytatódnak a burkolatfelújítási munkálatok a körgyűrű északi szektorában – írja a Magyar Közút.

Péntektől az M0-s autóút M3-as autópálya és 11-es főút közötti szakaszán folyó burkolatfelújítási munkálatok következő ütemében újabb sávzárásra és az M2-es autóúti csomópontban ágzárásra is kell számítani a közlekedőknek.

Péntektől keddig az M0-s autóút Megyeri híd felé vezető oldalán az M2-es autóúti csomópontot megelőző szakaszon a külső sávot lezárják a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei. Október 28-án, szombaton reggeltől az esti órákig és október 29-én, vasárnap a délutáni órákban lezárják az M0-M2 csomópontban az M0-s autóút M3-as autópálya irányából az M2-es autóútra vezető csomóponti ágat is. A zárás ideje alatt az M3-as autópálya irányából közlekedők az M2-es autóútra közvetlenül nem tudnak majd felhajtani.

Emellett továbbra is érvényben marad várhatóan a jövő hét elejéig az M0-s autóút M4-es autóút felé vezető oldalán az M2-es autóút és az M3-as autópálya csomópontjai közötti szakaszon a középső sáv zárása.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.18. szerda, 18:00
Hankó Balázs
kultúráért és innovációért felelős miniszter
Ekkor jöhet az építőipari fellendülés - Megosztották várakozásaikat az építőanyag-kereskedők

Ekkor jöhet az építőipari fellendülés - Megosztották várakozásaikat az építőanyag-kereskedők

Az ÉVOSZ Magyar Építőanyag-kereskedelmi Tagozata idén is értékelte az ágazat éves teljesítményét és megfogalmazta 2025-re vonatkozó várakozásait. 2024-ben a piacot jellemző alacsony kereslet, a túlkínálat és a folyamatos, intenzív árverseny eredményeként az árbevétel növekedése folyó áron az előző évhez képest csak néhány százalékos volt. A magas gyártási kapacitások miatt a tavalyinál kedvezőbb áron lehetett beszerezni szerkezetépítési anyagokat, szigetelőanyagot, térburkolatot és szárazépítési termékeket. A mérsékeltebb építőanyagárak mellett rendelkezésre álltak a kivitelezői kapacitások is, ami az előző évekre kevésbé volt jellemző. Nézzük, mire számíthatunk 2025-ben!

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×