Tarlós István szerint jelenleg csak állagmegóvási munkálatokra és az üzembiztonság garantálására van lehetőség a 3-as metrószakaszon. A főpolgármester hozzátette: nem kell a metró leállítására számítani.
A városvezető hangsúlyozta: 2012-ben az üzembiztonságot garantáló intézkedéseket tudják megtenni, ezek során az elsődleges az utasok biztonsága. Hangsúlyozta, hogy nem "bagatellizálják el" a 3-as metró problémáját, a vonal nagyon leromlott állapotban van, a teljes felújítás megkezdése azonban 2013-ban nem lehetséges.
Úgy vélte, a "Demszky-hagyaték" miatt "szükségállapotszerű" helyzet jött létre Budapesten. Kifejtette: a 4-es metró első szakaszának költségeiből megoldhatták volna többek között a 3-as metró teljes felújítását.
Idén 500 millió forintot biztosít a főváros a 3-as metró infrastruktúrájának javítására, ebből egyebek mellett 600 méter hosszan kicserélik a legrosszabb állapotú vágányokat - jelentette be.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója azt mondta, elképzelhető, hogy több átmeneti intézkedést meg kell hozni, így sebességkorlátozásokat és járműkivonásokat is, hogy az üzembiztonságot fenntartsák. Hozzátette: egyre többet kell a metróvonalra költeni és egyre nagyobb kockázattal működik a 3-as vonal.
Szombaton a hármas metró teljes pályaszakaszának felülvizsgálatát rendelte el Tarlós István, ennek eredménye heteken belül meglehet.
Égi háború: az oroszok életveszélybe sodorták a WizzAir több száz járatának az utasait