eur:
396.94
usd:
360.25
bux:
71742.77
2024. szeptember 11. szerda Teodóra

Így fúrnak ők szépen, csendben

Több mint egy hónappal az első fúrópajzs után elindult a második is a fővárosi 4-es metró építésén - értesült az InfoRádió. Az első pajzs eddig hatvan métert haladt. Korábban Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes a sebességről szólva azt mondta: "embernek, gépnek és talajnak az első 300 méteren össze kell szoknia. Ezután automatikus üzemre, elektronikus vezérlésre áll át a pajzs".

Elindult a második fúrópajzs a budapesti 4-es metró építésén - értesült az InfoRádió. A hírt megerősítette a DBR Metró projektigazgatósága is. Az első egység valamivel több mint egy hónap alatt hatvan métert haladt.

Az április elején fényes külsőségek között megkezdett alagútfúráshoz képest most minden különösebb csinnadratta nélkül kezdte meg munkáját a második fúrópajzs.

Áprilisban a munkálatok első napján összesen 15 centimétert jutott előre a 4-es metró fúrópajzsa. Horváth Éva, a DBR Metró projektigazgatóság szóvivője az InfoRádiónak akkor elmondta: a próbafúrás után a mérnökök elvégzik a szükséges beállításokat. Ezt követően a pajzs napi 10-12 métert halad majd előre.

Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes a gyakori megállásokkal kapcsolatban április elején azt mondta: "embernek, gépnek és talajnak az első 300 méteren össze kell szoknia. Ezután automatikus üzemre, elektronikus vezérlésre áll át a pajzs".

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.11. szerda, 18:00
Bartal Tamás
a Magyar Közút Nonprofit Zrt igazgatósági elnöke, az Építési és Közlekedési Minisztérium helyettes államtitkára
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. szeptember 10. 21:34
×
×
×
×