Nem könnyű manapság Formula-1-es világbajnoki futamot rendezni. Tavaly a dél-koreai versenypálya az utolsó pillanatban, egy héttel a verseny előtt kapott engedélyt a futamra - és gyakorlatilag még akkor sem készült el teljesen. A vérmesebb szurkolók még emlékezhetnek arra, amikor 1996-ban az új ausztrál helyszínen, Melbourne-ben a pénteki első szabadedzés előtt még aszfaltozták a pályát.
Ezúttal az új indiai Formula-1-es pályával akadnak nehézségek. Az október 30-ra tervezett verseny helyszínén a lelátók egy része nem készül el időben, így a nézőknek kell ülőalkalmatosságot vinniük magukkal. Még ahhoz is halasztást kértek a rendezők, hogy Charlie Whiteing, a Formula-1 első számú ellenőre megnézze az előkészületeket. A szakembernek majd csak szeptemberben tudják bemutatni a pályát, márpedig az ő jóváhagyása nélkül nincs verseny.
Legutóbb a helyi gazdák is tüntettek a pálya mellett, hogy pénzt és egyéb juttatásokat követeljenek. A mintegy 300 ember komoly gondokat okozhat a versenyhétvégén, elég csak belegondolnunk, mit jelentene a pálya környékén egy útlezárás, vagy forgalomlassítás, amikor több 10 ezer ember próbálja megközelíteni, vagy éppen elhagyni a versenyhelyszínt. Õk azonban ennél is tovább mentek, és azzal fenyegetőznek, hogy darabjaira szedik a pályát.
A gazdák egyébként azért demonstrálnak, mert szerintük tisztességtelen módon vették el a pálya kialakításához szükséges földjeiket.
Nem használt a sokkoló a késes tinédzser ellen, agyonlőtték