Balesetet szenvedett az Amazon Prime Air amerikai légitársaság egyik áruszállító repülőgépé a Vancouver nemzetközi repülőtéren.
A Boeing 767-338-as gép a leszállást követően túlszaladt a kifutón, a balesetben a fedélzeten tartózkodó háromfős személyzet közül senki sem sérült meg.
Richmond, 2024. november 19. Az Amazon Prime Air amerikai légitársaság balesetet szenvedett áruszállító repülőgépe a Vancouver nemzetközi repülőtéren 2024. november 19-én. A Boeing 767-338-as gép a leszállást követően túlszaladt a kifutón, a balesetben a fedélzeten tartózkodó háromfős személyzet közül senki sem sérült meg. MTI/AP/The Canadian Press/Ethan Cairns
A repülőtér tájékoztatása szerint az érintett északi kifutópálya valószínűleg 48 órán keresztül zárva marad, ami hatással lesz a repülési menetrendekre.
Richmond, 2024. november 19. Az Amazon Prime Air amerikai légitársaság balesetet szenvedett áruszállító repülőgépe a Vancouver nemzetközi repülőtéren 2024. november 19-én. A Boeing 767-338-as gép a leszállást követően túlszaladt a kifutón, a balesetben a fedélzeten tartózkodó háromfős személyzet közül senki sem sérült meg. MTI/AP/The Canadian Press/Ethan Cairns
A baleset körülményeit a kanadai Közlekedésbiztonsági Tanács nyomozócsoportja vizsgálja.
Richmond, 2024. november 19. Az Amazon Prime Air amerikai légitársaság balesetet szenvedett áruszállító repülőgépe a Vancouver nemzetközi repülőtéren 2024. november 19-én. A Boeing 767-338-as gép a leszállást követően túlszaladt a kifutón, a balesetben a fedélzeten tartózkodó háromfős személyzet közül senki sem sérült meg. MTI/AP/The Canadian Press/Ethan Cairns
KezdőlapKülföldHason csúszva állt meg az Amazon egyik gépe – képek
A komáromi vasember élete legnagyobb sporteredményének tartja, hogy nemrég 45 nap alatt teljesítette a világ leghosszabb kerékpárversenyét, a 12 500 kilométeres TransCanada Ultrát. A világbajnok ultratriatlonista a motiváció fenntartásáról tartott előadást a Sport Forum Hungaryn, ahol interjút adott az InfoRádiónak.
2025-ben a technológia terén egyértelműen szinte minden a mesterséges intelligencia fejlődéséről szólt, a vezető AI-vállalatok pedig rendkívüli tempóban dobták idén piacra az újabbnál újabb megoldásaikat. Bár az év során sokan tartottak az "AI lufi" kidurranásától, a benchmarkok alapján az új modellek messze felülmúlták a tavalyiakat, bizonyos területeken pedig már meg is haladták az emberek képességeit. Az LLM-ek mérhető tudása azonban csak az egyik fontos tényező: az automatikus működés a másik elem, amelyről idén gyakran szó esett, különösen az általános mesterséges intelligencia (AGI) elérésével kapcsolatos várakozásokra utalva. A fejlődés ugyan egyértelműen látszik ezen a területen is, a vállalatvezetők és AI-kutatók igen megosztottak a kérdést illetően: egyesek szerint két évre, mások szerint egy évtizedre vagyunk a legokosabb emberek képességeit meghaladó, teljesen autonóm működésre képes AI-rendszerektől. Sőt, egyes vélekedések szerint addig még az AI-hoz való teljes tudományos megközelítésnek is változnia kellene.