INFORÁDIÓ 
2019. szeptember 19. csütörtök
Vilhelmina

divat

design

magyar divat és design ügynökség

bata-jakab-zsófia

Bata-Jakab Zsófia: Ez a kulcs a nemzetközi sikerekhez

Bata-Jakab Zsófia: Ez a kulcs a nemzetközi sikerekhez

Infostart / InfoRádió - Sipos Ildikó

A magyar divat és design ágazat fellendítésére 2018-ban létrehozott Magyar Divat és Design Ügynökség idén szeptemberben számos nemzetközi eseményen biztosít koordinált szereplési és megjelenési lehetőséget a magyar divat- és formatervezők számára.

A szeptemberi hónap egy nagyon aktív időszak a Magyar Divat és Design Ügynökség számára, fogalmazott Bata-Jakab Zsófia az InfoRádiónak. A múlt héten a Paris Design Weeken vett részt az ügynökség, ahol a bauhaus témáját dolgozták fel egy előadás keretében, amit a Flying Objects, valamint a Hello Wood képviselői adtak elő. Míg az egyik topik azt dolgozta fel, hogy a dizájnra milyen módon hat a bauhaus, mint irányzat, addig a másik azt, hogy az oktatási rendszerre milyen hatást gyakorolt – ismertette.

Jövő héten pedig kezdődik a London Design Fair, ahol tizenegy formatervezőt vonultat fel az Ügynökség, akik csaknem egy héten át tudják bemutatni a legújabb kollekciójukat. Valamint indul a Milan Fashion Week is, amelyen immár második alkalommal vesz részt az Ügynökség. Itt két magyar divattervező fog bemutatkozni egy kollektív fashion show keretén belül, továbbá egy kiállítást is szerveznek, amely egész héten látogatható lesz.

A London Design Fair alapvetően egy szakmai esemény lesz, ahol a kiterjesztett valóságot használják majd, mint marketing eszköz – árulta el Bata-Jakab Zsófia –, arra ösztönözve a szakma képviselőit, hogy egy applikáció segítségével nyerjenek minél nagyobb betekintést a márkába.

Abszolúte interaktív, kiterjesztett valóságot fognak tapasztalni a látogatók,

ígérte az igazgató. A milánói divat héten pedig a már említett kollektív divatbemutató szerepel hivatalos programként, amelyre a pénteki napon kerül majd sor.

A Magyar Divat és Design Ügynökség vezetője arról is beszélt, hogy a nemzetközi piacra lépés esetében nem pályakezdőkre kell gondolni, nagyon ügyelnek arra ugyanis, hogy már stabil, érett márkákról legyen szó, amelyek alkalmasak arra, hogy kielégítsék a megrendeléseket. Mint fogalmazott,

ezek a megjelenések a legfontosabbak egy divat-, valamint egy formatervező életében ahhoz, hogy nemzetközi sikereket érjen el,

hiszen ilyenkor rengeteg nemzetközi szakember gyűlik össze. Egy-egy ilyen alkalom lehetőséggel kecsegtet számukra, hogy egy nemzetközi piacra be tudjanak törni, "ez igazából a kulcs ahhoz, hogy nemzetközi sikereket érjenek el" – ismételte meg.

Nyitókép: Forrás: hfda.hu

Kapcsolódó hang

Bata-Jakab Zsófia
 


A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018