Egyértelműen a korábban kárt okozott autósok lehetnek az idei kgfb kampány vesztesei, ha nem váltanak biztosítót - állítja a régi ügyfelekre érvényes úgynevezett index-díjak összehasonlításának alapján a CLB közleménye.
A közlemény idézi Németh Pétert, a CLB kommunikációs igazgatóját, aki szerint a szolgáltatók most először határozottan igyekeznek megtartani a hűséges ügyfeleiket is, ha másképp nem, legalább úgy, hogy - a korábbi gyakorlattal ellentétben - nem emelik a díjukat. Vagyis nem velük fizettetik meg az új ügyfelekért folytatott harcban elszabadult kedvezmények miatti, több százmillió forintos bevételkiesést.
Tavaly ezt a hiányzó pénzt a kockázatviselők a mintegy kétmillió úgynevezett inaktív - zömében tájékozatlan nyugdíjas - ügyfélen hajtották be. Akár tízezrekkel is megemelték a díjukat, de már kedvezménynek számított az is, ha legalább változatlanul hagyták a tarifáikat.
A szemfüles ügyfelek korábban felmondással és visszaszerződéssel játszották ki hálátlan biztosítójukat, vagy végleg elpártoltak tőle. Elképzelhető, hogy erre a trükközésre idén is sokaknak szükségük lesz, mert kiderülhet, hogy a jelenlegi biztosítójuk által ajánlott díjnál sokkal jobbat kaphatnak újként.
Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására