„A Gresham Palota a Four Seasons portfólió legnagyobb tekintélyű épülete” – jelentette ki Yves Giacometti regionális igazgató a Dining Guide-nak adott interjúban, ami ismerve a Four Seasons-lánc globális jelenlétét, óriási elismerést jelent.
A luxusszállodában működő Kollázs Brasserie & Bar, valamint a tavaly megnyitott Múzsa azonban közel sem csak a világ minden tájáról érkező vendégeket várja. Mérföldkőnek számított 2019-ben, miszerint Győrffy Árpád a Kollázs séfjéből executive séf lett, ezt a pozíciót a Fours Seasons kötelekében magyar szakembernek még nem sikerült elérnie.
Méltán lehetünk hát büszkék a Gresham-palotában zajló munkára, a regionális igazgatóval készült interjúból pedig kiderül, miként látja Budapestet és persze a magyar Four Seasons és fővárosi turizmus jelenlegi állapotát a külföldi szakember.
„Emlékszem, az első itt töltött éveimben az idelátogató vendégek tanácstalanok voltak, nem tudták, mire számíthatnak, mit csinálhatnak Pesten. Mára ez gyökeresen megváltozott – idézi fel az igazgató. – Minden desztinációnak megvan a maga kihívása. Tíz évvel ezelőtt, de mind a mai napig Budapest a folyamatos tanulás időszakát éli. Gyönyörű város, rengeteg szépséget ajánl az idelátogatóknak az építészettől a zenén át a különféle művészeti ágakig.
Budapest tiszta város, béke és stabilitás jellemzi, ami rendkívül fontos az idelátogató külföldiek számára.”
„A magyar kulinária nem csak a gulyásból áll, tehetséges magyar szakemberek sora készít remek érzékkel kivételesen ízletes ételeket, amihez a megfizethető árak alkotnak kivételes keretet – állapítja meg a továbbiakban Yves Giacometti. – Kiváló éttermekben van lehetőség minőségi ételeket kóstolni a túlárazottság kellemetlen érzete nélkül, sőt véleményem szerint ez a szegmens Magyarországon nagyon jó áron érhető el.
Rendszeresen hallom vendégeinktől, hogy ha tudták volna, mennyire érdekes város az önöké, biztosan eljöttek volna korábban, akár többször is, és hogy biztosan visszatérnek még. Ez az igazán értékes üzenet.”
Mit lát a szakember a fővárosi turizmus és vendéglátás továbbra is fennálló kihívásainak? Hogyan értékeli a budapesti Four Seasons teljesítményét a pandémia alatt?
A nagyinterjú elolvasható a Dining Guide – Jammertal Arcok rovatában.
Ez a cikk a Dining Guide-dal együttműködésben készült.