eur:
410.9
usd:
392.2
bux:
79229.24
2024. november 21. csütörtök Olivér

Meglepően sok reklámot nézünk naponta

A magyarok átlagosan napi 4 óra 20 percet tévéznek, melyből fél óra – szám szerint 112 darab – reklám. Akik nem használnak internetet, naponta átlagosan 6 óra 37 percet tévéznek. Az internetezőknél a gép és a tévé előtt töltött idő együttesen meghaladja a napi hat órát.

A legfrissebb kutatások szerint 2018 második negyedévében a teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet tévézett – írja a Növekedés.hu. Az egy főre jutó átlagos tévénézési idő

  • a 4-17 éveseknél 158,
  • a 18-49 éveseknél 200,
  • az 50 év felettieknél pedig 363 perc.

A 18 évnél idősebbek korcsoportjában a tévénézési idő az internethasználat függvényében változik:

  • akik nem használnak internetet, naponta átlagosan 6 óra 37 percet töltöttek tévénézéssel, átlag életkoruk 63 év;
  • a naponta legfeljebb 1 órát internetező felnőttek 4 óra 56 percet tévéztek egy átlagos napon, átlag életkoruk 54 év;
  • az napi 1-2 órát a világhálón töltők naponta átlagosan 3 óra 59 percet ültek a képernyő előtt, átlag életkoruk 50 év;
  • akik naponta akár 3 óránál is többet böngésznek, azoknak 3 óra 31 perc volt a napi átlagos tévénézési idejük, az átlag életkoruk 43 év.

A napi átlagos tévénézési idő csaknem felét – 48,9 százalékot – az általános szórakoztató műsorok nézése teszi ki. A filmcsatornák a tévénézési idő 11,2 százalékát tudhatják magukénak, az országgyűlési választások nem befolyásolták a tévénézős szokásokat: a lakosság 8,5 százalékot töltött az erről szóló műsorok nézésével.

A hírek, politika és gazdaság a műsoridőből mindössze 2,6 százalékban részesül, de a tévénézési időnkből jóval többet, pontosan 9 százalékot fordítottunk a hírműsorokra.

Naponta átlagosan több mint 32 ezer reklámfilm került adásba, egy reklámblokkon belül átlagosan 10,1 reklámfilmet sugároztak, az egy főre jutó napi átlagos reklámnézési idő pedig 30 percre növekedett, így

egy fő naponta átlagosan 112 reklámfilmet tekintett meg.
Címlapról ajánljuk
Az Ukrajnának szánt harci felszerelések adományozása ügyében nyomoz a szlovák rendőrség
Tudósítónktól

Az Ukrajnának szánt harci felszerelések adományozása ügyében nyomoz a szlovák rendőrség

Szlovákiában a rendőrség Szervezett Bűnözés Elleni Hivatala létrehozott egy különleges nyomozócsoportot, melynek feladata az elmúlt választási időszakban Ukrajnának adott szlovák katonai felszerelések adományozásával kapcsolatos jogsértések felderítése. A vizsgálat kiterjed az akkori védelmi minisztérium és a kormány tagjainak döntéseire.

Fontos kérések az érkező havazás miatt, mindenkit érint

Bár a meteorológiai prognózisokban mindig van némi bizonytalanság, az aktuális előrejelzések szerint november 22-én, pénteken akár nagyobb mennyiségű hó is hullhat Budapesten.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
Megjött az új extraprofitadó-rendelet: így marad 2025-ben velünk a bankok, kiskercégek, biztosítók plusz sarca

Megjött az új extraprofitadó-rendelet: így marad 2025-ben velünk a bankok, kiskercégek, biztosítók plusz sarca

Ahogyan arra számítani lehetett, megérkezett a 2025-ben még fennmaradó extraprofitadókról szóló kormánydöntés. A Magyar Közlöny csütörtök esti számában ugyanis megjelent a kormány legújabb rendelete, mely azt szabályozza, hogy miként marad velünk a bankok extraprofitadója, valamint a biztosítók és kiskereskedelmi cégek pótadója. Az eredetileg két évre ígért extraprofitadók egy jelentős része tehát négy évig hatályban marad. A kormány rendelete egyúttal azt is tartalmazza, hogy mely extraprofitadóktól szabadulhatnak meg jövőre az érintett ágazatok. Ezek szerint örülhetnek a gyógyszergyártók, a távközlési szektor cégei, valamint a megújuló energiát termelők, bányajáradék-alanyok.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. november 21. 22:19
×
×
×
×