eur:
389.63
usd:
363.04
bux:
68088.86
2024. május 3. péntek Irma, Tímea

A nők a legjobbat hozzák ki magukból a válság alatt

A nők a legjobbat akarják kihozni magukból, és minél nagyobb a baj, annál inkább szépítik magukat. Ennek köszönhetően a válság alatt nagyobb mennyiségben értékesítettek sminkeket a gyártók, mint előtte.

Miközben sok cikk eladása szűkült, például a ruházati termékeké, kozmetikai termékből többet értékesítettek a gyártók az elmúlt egy évben, mint korábban - legalábbis ezt mutatják a nagy-britanniai adatok.

A szigetország kozmetikai piaca egyébként évről évre bővül, 2007 és 2008 között például 7,4 százalékkal, és 1 milliárd 200 millió fonttal (ez több mint 360 milliárd forint) növekedett.

Eközben a test- és arcápoló szerek piaca 6,7 százalékos, mintegy 1 milliárd fontos bővülést mutatott, a női parfümök eladása pedig 4,6 százalékkal nőtt, azaz 667 millió fonttal - derül ki a Mintel piackutató adataiból.

A megfigyelők szerint mindez nem új keletű: az 1930-as években, amikor a gazdasági világválság miatt a nőknek szintén meg kellett küzdeniük az állásokért, szintén növekedett a rúzseladás.

A mostani kutatásból az is kiderül, hogy a 25 és 34 év közötti nők átlagosan 71 fontba, azaz nagyjából 22 ezer forintnak megfelelő összegbe kerülő sminkkészletet hordanak a táskájukban.

Címlapról ajánljuk
Rendkívüli belpolitikai vihar lett egy atomerőműves cikkből Németországban

Rendkívüli belpolitikai vihar lett egy atomerőműves cikkből Németországban

A havonta megjelenő, elemzésekre, illetve háttérjelentésekre összpontosító népszerű Cicero című magazin azt állította, hogy az atomerőművek egy évvel ezelőtti végleges leállításáról született döntés meghozatala előtt kulcsfontosságú szakértői információkat hallgattak el az atomenergia alkalmazásának legfőbb ellenzője, a zöldpárti gazdasági miniszter előtt.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.03. péntek, 18:00
Bakondi György
a miniszterelnök belbiztonsági főtanácsadója, a Stratégiai Tanácsadó Testület tagja
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×