Infostart.hu
eur:
386.84
usd:
328.82
bux:
0
2025. december 26. péntek István

Hol tart a 3-as metró felújítása?

Eddig 200 méteren újították fel a 3-as metró pályáját - mondta az InfoRádiónak Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési szakigazgatója.

Tarlós István korábban bejelentette

: a 3-as metró vonalának legsürgetőbb, Kőbánya-Kispest és Határút közötti 600 méteres szakaszát felújítják.

A BKV műszaki üzemeltetési szakigazgatója az InfoRádiónak elmondta: 200 méteren már kicserélték a sínszálakat, és június közepéig - de lehet, hogy már május végéig - az egész szakasz felújítása befejeződik.

Héri József elmondta: folyamatosan ellenőrzik a pálya állapotát, és ez alapján döntik el, melyik szakaszon milyen sebesség engedhető meg. Múlt héten több mint egy kilométeren emeleték meg a sebességet, de volt olyan rövidebb szakasz, ahol csökkenteni kellett.

Hanganyag: Sigmond Árpád

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Szemléletváltás nélkül nem megy: a mezőgazdaság a klímaváltozás nagy vesztese

Szemléletváltás nélkül nem megy: a mezőgazdaság a klímaváltozás nagy vesztese

A 2021 és 2024 közötti négy évből háromban hazánk területének 70 százalékát aszály sújtotta. Egy uniós jelentés szerint Magyarországon 2022-ben a biogazdálkodás mindössze a termőterületek 6,3 százalékán volt jellemző, miközben az EU 2030-ra 25 százalékos célt tűzött ki. Koczóh Levente András, a Green Policy Center senior klímapolitikai szakértője vázolta, milyen változtatásokra lenne itthon szükség.
VIDEÓ
Évezredes titkok a modern luxus árnyékában: így változik meg örökre a legendás ókori főváros sorsa

Évezredes titkok a modern luxus árnyékában: így változik meg örökre a legendás ókori főváros sorsa

2025-ben az Ázsiai és Csendes-óceáni Gazdasági Együttműködés (Asia-Pacific Economic Cooperation – APEC) csúcstalálkozóját Kjongdzsuban tartották, ez a név csak a legelszántabb történelem vagy földrajz iránt érdeklődő közönség számára lehet ismerős Magyarországon. A település pedig egykoron az ókor egyik legnagyobb királyságának volt a fővárosa, ahol máig szinte „szabadtéri múzeumként” sorjáznak az egykori emlékek. A modern idegenforgalmi kihívások ugyanakkor dilemmával szembesítik a várost, hogy megőrizze a karakterét a jövőben is.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×