INFORÁDIÓ
2023. március 28. kedd
Gedeon, Johanna

logó

lidl

tesco

Belgrád, 2018. október 11.Vásárlók a Lidl áruházlánc egyik új üzleténél Belgrádban 2018. október 11-én. A német cég ezen a napon megnyitotta első tizenhat szerbiai diszkontáruházát. (MTI/EPA/Koca Sulejmanovic)

Összecsap a Lidl és a Tesco egy vicces ok miatt

Infostart

A Lidl és a Tesco perre megy a logóhasználat miatt Angliában.

A német diszkontlánc ugyanis úgy véli, hogy a Tesco klubkártyás logója túlságosan hasonlít az ő céglogójukra. Az valóban igaz, hogy mind a kettő sárga és kör alakú. A Lidl logója ismert, a Tesco pedig a klubkártyás ajánlatoknál használ egy sárga kört - derül ki a Retail Gazette cikkéből amelyet a Portfolio vett észre.

Az ügyet a londoni Legfelsőbb Bíróságon tárgyalják.

Nyitókép: MTI/EPA/Koca Sulejmanovic
A címlapról ajánljuk

×
×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018