eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria

Mostantól már a Facebookon is megköthető a kötelező

Kilenc évvel az után, hogy a magyar autósoknak elsőként nyílt lehetőségük online biztosításközvetítőn keresztül megkötni kötelező gépjármű-felelősségbiztosításukat, a kotelezo.hu szakértői portálnak köszönhetőnek mostantól egy közösségi oldalon, a Facebookon is mindenki kiszámolhatja és megkötheti jövő évi kötelezőjét.

A jelenleg legdinamikusabban fejlődő közösségi portál magyarországi regisztrált előfizetőinek száma immár kétmillió felett jár, és folyamatosan bővülő alkalmazásai révén fokozatosan egyre nagyobb szerepet játszik a felhasználók életében. Ebbe a trendbe kapcsolódott be most a kotelezo.hu, amely - a magyar biztosítási szolgáltatók közül elsőként - a Facebookon is üzembe helyezett egy kalkulátort, amelyen keresztül a kötelező biztosítás közvetlenül meg is köthető.

A Facebook felhasználóit természetesen már több biztosító és alkuszcég is igyekezett elérni különféle rajongói oldalak kialakításával, nyereményakciók és reklámok alkalmazásával, ám ha a felhasználók biztosítást akartak kötni, azt eddig csupán a közösségi oldalon kívül tehették meg.

"A kotelezo.hu kalkulátora nem csupán a kampány időszakában, hanem folyamatosan a Facebook-felhasználók rendelkezésére fog állni - osztja meg a terveket Lantos Lóránt, a kotelezo.hu vezetője. - Egyrészt egyre több autósnak év közben válik majd esedékessé a kötelezős évfordulóváltása, másrészt az alkalmazás a biztosítással kapcsolatos ügyfélszolgálati funkciók ellátására is kiválóan alkalmas."

Címlapról ajánljuk
Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×