eur:
bux:
68002.24
2024. május 5. vasárnap Adrián, Györgyi
Fitting into skinny jeans. Full length of attractive young woman looking in the mirror while putting on her jeans

Három sokoldalú ruha, amit érdemes becsomagolni az utazáshoz (x)

Nyaralni utazunk, vagy csak egy rövid hétvégére valahová, mindig felmerül a kérdés sokaknál, hogy vajon milyen ruhákat érdemes választani. Nem éri meg ugyanis telepakolni a bőröndöt, még akkor sem, ha autóval megyünk. A legjobb tehát, ha praktikus modelleket választunk. Az alábbi három típus garantáltan nem fog minket cserbenhagyni.

A-vonalú pamutruha – minden körülmények között

A klasszikus, virágos vagy dzsungelmintás, esetleg egyszínű pamut A-vonalú ruhatípus, amit senkinek sem szabad otthon hagynia, főleg ha a női nyári ruhákról van szó. Egy ilyen ruha, főleg ha jól választottuk ki a színt, számtalan módon viselhető. Felkaphatjuk egy laza városnézéshez, magassarkúval kombinálva összeállíthatunk belőle egy félelegáns szettet, mondjuk az esti éttermi vacsorához. Ugyanakkor kiváló társunk lehet nyaraláskor a tengerparton strandruha helyettesítésére, és még akkor sem fog minket cserben hagyni, ha a szállásunkon szeretnék valami lazábbat viselni.

A pamut A-vonalú ruha rugalmas és jól szellőző anyaga minden körülmények között kényelmes marad, könnyen mosható, jól bírja a strapát és rendkívül csinos fazonokban kapható. Igazi univerzális darab, amit imádni fogunk. Választhatunk belőle minit, midit vagy maxit, mindegyik csodásan praktikus lesz, a midit és a minit pedig még farmerral is felvehetjük a bohém lazaság jegyében.

Farmerruha – minden évszakhoz és időjáráshoz

A farmerruhának az a varázsa, hogy télen is ugyanolyan stílusosan tudjuk viselni, mint nyáron. Ezért ha épp nem nyaralunk, hanem mondjuk telelni készülünk, akkor is megéri bedobni a bőröndbe egy stílusos farmerruhát. Ezt jól tudjuk viselni leggingsszel és csizmával például télen.

Nyáron pedig önmagában egy trendi táskával megspékelve és szandállal vagy magassarkúval kombinálva pihenhetjük ki a hétköznapok fáradalmait. A farmerruha pedig szinte kötelező, ha olyan helyekre megyünk, ahol nincs túl hideg, de azért hűvösebb az idő. A ködös Albion vagy az északi, skandináv területek nyáron pont ilyenek. Ráadásul a farmer strapabíró anyaga tökéletes választás nagyobb városnéző gyalogtúrákhoz is.

young attractive stylish woman sitting at wall background, straw hat, wearing blue cotton shirt, jeans, casual outfit, hipster style, spring summer fashion trend, smiling face, happy mood, relaxed

Ha pedig egyszerre szeretnénk kényelmesek és sikkesek lenni, akkor egy fekete farmerruhával és például egy komfortos fekete bőrcipővel ezt nyugodtan, megtehetjük pihenéskor is. Hol kapunk ilyen típusú farmerruhákat? A farmerruha a MODIVO-n például számtalanféle színben és fazonban kapható, ráadásul gyakran remek akciókban tudunk elcsípni egy-egy igazán márkás modellt.

Ingruha – az ezerféleképpen viselhető

Az ingruha nagy előnye, hogy egyszerre viselhetjük laza ingnek és önmagában ruhának is. Remek felkapós oversize felső lehet egy egyszerű farmernadrággal viselve, és alul félig kigombolva, ugyanakkor önmagában, végiggombolva ruhaként is izgalmas szetteket alkothatunk általa.

Az ingruha a gombok miatt sokféleképpen viselhető még ezeken kívül. Hagyhatunk mélyebb kivágást úgy, hogy pár gombot nem gombolunk be, felül vagy alul, ugyanakkor végiggombolva egészen elegáns megjelenést is kölcsönözhetünk magunknak. Viselhetjük blézerrel, vagy kabátkával, övvel vagy anélkül és természetesen ugyanolyan, jól áll, mint egy laza sneaker, mint egy csinos magassarkú.

(x)

Címlapról ajánljuk
Sós Csaba: itt még komoly ütközések lesznek

Még bő 50 napig szerezhetnek indulási jogot az úszók a párizsi olimpiára. Sós Csaba szövetségi kapitány több számban is nagy csatát vár a lehetséges magyar indulók között, ugyanis számonként és nemzetenként legfeljebb ketten indulhatnak az olimpián. Arról is beszélt, hogy a 15 éves Jackl Vivien nemzetközi szintű klasszis lesz a következő időszakban.

Lehet, hogy most a britek átléptek egy határt

Kijev nyugati szövetségesei eddig megtiltották az ukrán erőknek, hogy a nyugatról szállított fegyvereket Oroszországon belüli helyszínek ellen használják
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
Rég nem láttunk ekkora többlethalálozást Magyarországon

Rendszeresen monitorozza az általános többlethalálozás alakulását idehaza a Semmelweis Egyetem Epidemiológiai és Survaillance Központja. A napokban megjelent gyorselemzésükben a járványügyi szakemberek kiemelték: 2023 utolsó heteiben 7% többlethalálozás volt megfigyelhető a 2014-2019-es (vagyis Covid-járvány előtti) évek azonos időszakához képest. Az idősek esetében sajnos ebből a szempontból még súlyosabb volt a tavaly év vége.