Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Schmidt Gábor, a Magyar Kajak-Kenu Szövetség elnöke beszédet mond a siófoki vízitúra-megállóhely átadásán a Deák Ferenc sétányon 2020. július 27-én.
Nyitókép: MTI/Varga György

Az olimpia végéig maradnak a kajak-kenu-kapitányok

A Magyar Kajak-Kenu Szövetség (MKKSZ) szeptemberben megválasztott új elnöksége Boros Gergely szakmai igazgató előterjesztése alapján 2021. szeptember 30-ig meghosszabbította Hüttner Csaba felnőtt-, és Weisz Róbert parakenu szövetségi kapitány idén lejáró szerződését.

Az MKKSZ hírlevelében emlékeztet, hogy a két kapitányt 2016-ban, a riói olimpia után nevezték ki, mandátumuk a tokiói játékok után járt volna le. Szerződésük egy éves meghosszabbítását az olimpia elhalasztása indokolta.

"Az olimpiai ciklus a halasztás miatt egy évvel hosszabb lett - mondta Schmidt Gábor, az MKKSZ elnöke. - Az elnökség határozott célja volt, hogy a két kapitány befejezhesse azt a munkát, amit négy évvel ezelőtt elkezdett, ezért egyhangúlag támogattuk az egyéves szerződéshosszabbítást."

Weisz Róbert parakenu szövetségi kapitányként tehát tovább dolgozhat, de miután a sportág szeptemberi közgyűlésén megválasztották az MKKSZ alelnökének is, így a maraton szakág vezetőedzőjeként nem folytatja a munkát. Az elnökség úgy döntött, hogy erre a posztra pályázatot hirdet, pályázni 2020. október 19-ig írásban lehet.

Az elnökség arról is határozott, hogy tehetségmenedzselési rendszer, és az utánpótlás-nevelés hatékonysága érdekében külön kajak- és kenu utánpótlás szövetségi kapitányt nevez ki, akik a legkisebbektől egészen az U23-as korosztályig felelnek a sportolók felkészítéséért és versenyeztetéséért.

Utánpótlás kajak szövetségi kapitánynak Makrai Csabát nevezték ki, az eddigi kapitány segítője vezetőedzőként Dónusz Éva lett, míg utánpótlás kenu szövetségi kapitányként ifj. Foltán László, az MKKSZ eddigi szabadidős szakág vezetője, korábbi válogatott kenus kapott bizalmat, őt vezetőedzőként Kovács Tamás segíti majd.

Az elnökség Storcz Botond szlalom szakági vezetőedző szerződését is meghosszabbította az olimpiai ciklus végéig, vagyis 2021. szeptember 30-ig.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×