"Nem jutottunk egyezségre abban, hogyan bonyolítsuk le a jövőben az időmérőt" - mondta a Mercedest képviselő Toto Wolff.
A mintegy másfél órás tanácskozáson a csapatvezetők azt szerették volna elérni, hogy térjenek vissza a régi rendszerhez, Ecclestone és Todt azonban ezt ellenezte. Csütörtökön újabb egyeztetésre kerül sor.
A melbourne-i idénynyitó után sok kritika érte az újfajta időmérőt, amelynek lényege, hogy a három részből álló kvalifikáció minden szakaszában - meghatározott idő elteltével - 90 másodpercenként kiesik egy-egy pilóta. A szabályalkotók és a FIA illetékesei azt remélték a módosítástól, hogy a versenyautók több időt töltenek majd a pályán az időmérő alatt. Az előzetes várakozások azonban nem váltak valóra, Ausztráliában az időmérő szakaszainak utolsó perceiben alig, vagy egyáltalán nem köröztek az autók.
Szahírban ugyancsak az új szisztéma szerint zajlott szombaton az időmérő, amelyet a világbajnoki címvédő Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyert meg.
Az 57 körös Bahreini Nagydíj 17 órakor kezdődik.