A Netflix első alkalommal közzétette nézettségi adatait, a What We Watched: A Netflix Engagement Report című dokumentum immár nemcsak a legnépszerűbb tartalmak szerepelnek, hanem a katalógusuk mintegy 99 százaléka – írja a 24.hu.
A jelentés 2023 januárja és júniusa közti hat hónapot fedi le, és a Netflix azt ígéri, hogy mostantól félévente közzé teszi ezt, ugyanakkor hangsúlyozzák: egy film vagy sorozat sikerének nem az az egyetlen mércéje, hogy a nézők hány órát töltöttek el vele.
A mostaniakból mindenesetre kiderül, hogy az év első felében az Éjjeli ügynök című kémthriller-sorozat volt a legnépszerűbb, a felhasználók mintegy 812 órát töltöttek a nézésével összesen, a második a Ginny és Georgia második évada (665,1 millió óra), a harmadik a The Glory első évada (622,8 óra).
A filmek mezőnyében pedig a Jennifer Lopez főszereplésével készült akciófilm, az Anya végzett az első helyen, a maga 249 órányi megtekintésével.
Az átfogó jelentés összességében több mint 18 ezer címet tartalmaz, és az is kiderül belőle, hogy 2023 első felében csaknem 100 milliárd órát töltöttünk a Netflix előtt.