A projekt kulcsfontosságú eleme, hogy Nagyszalontánál egy közel 10 kilométeres bekötőút épül a magyar határig. Ez a szakasz fogja biztosítani a közvetlen összeköttetést a Békéscsabára vezető M44-es autópályával. Emellett Nagyváradnál egy 5 kilométeres, Aradnál pedig egy 3 kilométeres bekötőút is épül - írja a az erdon.ro.
Magyarországon az Építési és Közlekedési Minisztérium korábban közölte, hogy az M44-es Békéscsaba és az országhatár közötti szakaszának kiviteli terveit 2028-ig kell elkészíteni.
Az tervek szerint az M44-es keleti végén először a Méhkerék és az országhatár közötti rész épülhet meg.
Arról pont ma számoltunk be, hogy itthon júniustól egy eddig díjmentes szakaszon is fizetni kell az M44-es gyorsforgalmin. Ugyanígy fizetős lesz az az M85-ös autópálya Győr nyugat csomóponttól a 94-Sopron, országhatárig tartó szakasza.